wtorek, 26 sierpnia 2014

Nowy wilk - SLEEPY


  • Sleepy


Imię: Sleepy [czyt. Slipi, ang. Senny]
Płeć: Samiec
Wiek: 3 lata
Stanowisko: Wojownik
Cechy charakteru: Urodzony wojownik, miłośnik gwiazd, romantyczny 
Cechy fizyczne: Jest szybki, zwinny, gibki lecz nie umie za dobrze pływać, bo wtedy aura znika i czuje się osłabiony
Znak szczególny: Kiedy biegnie, pozostawia czarną aurę i ma świecące kulki na ciele (pseudo gwiazdy)
Słaby punkt: Czubki uszu
Boi się: Końca świata/końca nieba
Waga: 75 kilogramów
Wzrost: 90 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Link, Percy, Peeta, Monster, White Magic, Pew i Eve
Rasa: Mieszaniec
Żywioł: Mrok, Czas, Powietrze
Moce: [11/15] Wskrzeszanie, latanie bez skrzydeł, furia, gwiazdy, spadające gwiazdy, obracanie się w piasek, telepatia, zamiana w konia, zamiana w smoka, zamiana w lamparta, zamiana w ptaka
Partner/ka: Pearl
Rodzice: Brak
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: White Magic - siostra, Link - szwagier, Ewe - siostrzenica, Pew - siostrzeniec
Kraj pochodzenia: Anglia
Lubi: Samotne lub wspólne latanie, sztuczki, randki
Nie lubi: Samolubstwa, znęcania się nad szczeniakami i ludzi
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Tak samo jak White Magic uciekłem, ale dużo wcześniej, kiedy jej nie było jeszcze na świecie. Radziłem sobie dobrze. W watasze zaczęły chodzić plotki, że zginąłem. Przecież żyję! Pewnie znowu koleżanka White Magic jej nagadała, że ponoć zostałem zabity przez niedźwiedzia. Wcale nie - to był tylko plan na ucieczkę z watahy. Pewnie ją tym uraziłem... ale to było konieczne! Byłem zwykłym wilkiem, tak jak siostra. Szukałem jej w wielu watahach i znalazłem ją tu.
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!