Imię: Burnt Flame (czyt. burnt flejm / ang. wypalony płomień; możesz mówić Burnt lub Flame, preferuje ona drugą formę zdrobnienia)
Płeć: Samica
Wiek: 3 lata
Hierarchia: Omega
Kierunek: Jastrząb
Stanowisko: Gwardzistka
Stanowisko: Gwardzistka
Typ: Zwykły
Rasa: Wilk Księżycowy
Głos: Bring Me The Horizon [Lights]
***
Cechy charakteru: Imię nadane waderze doskonale opisuje jej charakter, ale aby dokładnie wszystko zrozumieć, trzeba się bardziej zagłębić w jej historię. Tak więc, Burnt Flame była kiedyś wilczycą pełną życia, miłą dla wszystkich i ogólnie optymistycznie nastawioną do świata. Niestety, po śmierci jej najbliższych, umarła również ona. Po prostu płomień życia się w niej wypalił. Teraz pozostał już jedynie dym. Burnt Flame jest przede wszystkim szalenie mściwą wilczycą, mści się na wszystkich i za wszystko, jednak zachowuje granice zdrowego rozsądku. W jaki sposób się mści? Jak najbrutalniej się da. Smykałkę do zabijania odziedziczyła po swoim ojcu, który w tej dziedzinie był i wciąż jest mistrzem. Nie dorównuje mu w pełni, aczkolwiek również jest w tym bardzo dobra. Przez swoją smutną przeszłość, ma problemy z psychiką, co jednak wychodzi jej na dobre. Burnt Flame lubi się bać i lubi swoje strachy pokonywać, a jej zaburzenia psychiczne dotyczą przede wszystkim zbytniej lękliwości. Tak więc lęk zdecydowanie motywuje ją do działania, przez co jest o pięćdziesiąt procent bardziej skuteczna. Flame jest dobra w obmyślaniu rozmaitych strategii, jej największymi atutami są mądrość; inteligencja i złożony umysł, pozwalający jej na przewidywanie wszystkich możliwych reakcji, jakie mogą zajść, jeżeli podejmie jakiś krok. Jej tok myślenia polega na praktycznie samych analizach, a główną ambicją wadery jest zdobywanie doświadczenia, które pomaga właśnie w dokonywaniu tych analiz. Według większości powinna się nadawać na stratega, jednak Burnt Flame nie jest zbyt zainteresowana zdaniem innych. Lubi działać na własną łapę i słucha jedynie sugestii/poleceń stanowisk wyższych. Burnt Flame charakteryzuje się skrajnym introwertyzmem, nie lubi się też dzielić swoimi przemyśleniami z innymi. Stara się unikać innych wilków, chociaż nie jest nieśmiała - po prostu nimi gardzi. Lubi przebywać we własnej strefie komfortu, gdzie nikt nie zadaje żadnych pytań. To jeden z objawów depresji, którą wadera może posiadać, aczkolwiek jeszcze o tym nie wie. Po śmierci swoich bliskich przeżyła tak duży wstrząs, że zaczęła się ciąć, jednak przestała. Nie można zaprzeczyć: ma bardzo silną wolę przetrwania i zrobi wszystko, aby przeżyć w tym okrutnym i brutalnym świecie. Jest to wadera skrajnie tajemnicza, nie lubi zbyt wiele o sobie mówić, niełatwo jest też zdobyć jej zaufanie. Jak dotąd, zdobyła je garstka, a zawsze może je stracić. Wadera nie toleruje czegoś takiego, jak nieszczerość, czy zdrada. ''Jesteś, to zostajesz, a jak odchodzisz, to po pierwsze: nie wracaj, a po drugie: spłoń w piekle.'' - taką zasadę wyznaje Burnt Flame. Pomimo silnej woli przetrwania, wilczyca z każdą chwilą coraz bardziej się wypala. Do życia napędzają ją jedynie jej pasje oraz chęć zemszczenia się na wilku, który zabił jej rodzinę, na jej ojcu. Nie można ją nazwać małomównym wilkiem: lubi publicznie wygłaszać swoją opinię na jakiś temat, mistrzyni ciętej riposty z umiejętnością bardzo dobrej i poprawnej argumentacji, która jako tako lubi od czasu do czasu zniszczyć kogoś w wojnie słownej. Znajdzie na ciebie tysiąc obelg w ciągu kilku sekund, co świadczy o tym, że wygadana z niej osóbka. Do tego jest również niesamowicie sprytna, lubi przeprowadzać testy psychologiczne na swoich rozmówcach i nie tylko. Jest też bardzo kreatywna i uwielbia jakiekolwiek formy sztuki, więc możliwe, że zajmie się tworzeniem własnej muzyki lub zawodowym rysowaniem, jeżeli zemści się i nie będzie umiała odnaleźć nowego celu życia. Mimo jej zepsucia i wypalenia, dawna dusza wciąż tli się w jej oczach, mając nadzieję, że nadejdą jeszcze lepsze czasy. Dla swoich przyjaciół Burnt Flame jest w stanie zrobić po prostu wszystko, skoczy za nimi w ogień i wodę, byle tylko ich nie stracić. Wadera poza zabijaniem i sztuką interesuje się również historią i starożytnymi językami, więc jej zainteresowania nie zamykają się w dwóch tematach, są bardzo rozległe. Można ją podsumować w następujący sposób: zimna, z przeżyciami, ciężko nawiązać z nią jakąkolwiek relację, ale jeżeli ci się uda, zyskujesz bardzo dobrego i lojalnego przyjaciela; szczera; mściwa; introwertyczka; pesymistka z brakiem chęci do życia, jednocześnie posiadająca niesamowicie silną wolę przetrwania; bardzo skomplikowana; wygadana; bezlitosna i bezkompromisowa; skomplikowany umysł; mądra i inteligentna; sprytna i błyskotliwa; charakterna; z wręcz ognistym temperamentem; oryginalna; z pasją; waleczna i oddana; lojalna; tajemnicza i niepokorna. Chcesz wiedzieć więcej? Możesz zrobić tylko jedno: zagadaj do niej i sprawdź, jak sytuacja się potoczy, ale na wszelki wypadek radziłabym nie podchodzić bez jakiejś broni...
Cechy fizyczne: Wadera jest gibka, szybka i zwinna, a do tego również całkiem umięśniona, co świadczy o sile. Jednak przyjrzyjmy się temu wszystkiemu bliżej. Długie pazury pozwalają jej na genialną przyczepność, przez co doskonale wyrabia na zakrętach, co jej się przydaje, ponieważ biega piekielnie szybko, chociaż nie jest najszybsza w watasze. Potrafi się również wspinać, co także jest zasługą jej pazurów. Wilczyca doskonale pływa i często wykorzystuje wodę do ukrywania się przed potencjalnym wrogiem, zanim go zaatakuje. Potrafi sobie sama poradzić z piątką wilków, jest bardzo silna i posiada umysł stratega, dzięki czemu jest w stanie opracować odpowiednią strategię w ciągu kilku sekund. Niestety, nie potrafi się posługiwać najskuteczniejszą bronią, czyli bronią palną, za to dobrze radzi sobie z mieczami i łukami. Nie ma jakiejś zachwycającej kondycji i nie umie zbyt wysoko skakać, aczkolwiek jest bardzo wytrzymała, jeżeli chodzi o skrajne temperatury. Jest ona również bardzo giętka i elastyczna, potrafi się przeciskać przez drobne szczeliny ze względu na swoją dość chudą sylwetkę. Największą jej wadą jest to, że pod postacią wilka nie jest w stanie latać, a jako błyskawica robi to niezwykle krótko, ale ogólnie poza tym jest bardzo wysportowana.
Rasa: Wilk Księżycowy
Głos: Bring Me The Horizon [Lights]
***
Cechy charakteru: Imię nadane waderze doskonale opisuje jej charakter, ale aby dokładnie wszystko zrozumieć, trzeba się bardziej zagłębić w jej historię. Tak więc, Burnt Flame była kiedyś wilczycą pełną życia, miłą dla wszystkich i ogólnie optymistycznie nastawioną do świata. Niestety, po śmierci jej najbliższych, umarła również ona. Po prostu płomień życia się w niej wypalił. Teraz pozostał już jedynie dym. Burnt Flame jest przede wszystkim szalenie mściwą wilczycą, mści się na wszystkich i za wszystko, jednak zachowuje granice zdrowego rozsądku. W jaki sposób się mści? Jak najbrutalniej się da. Smykałkę do zabijania odziedziczyła po swoim ojcu, który w tej dziedzinie był i wciąż jest mistrzem. Nie dorównuje mu w pełni, aczkolwiek również jest w tym bardzo dobra. Przez swoją smutną przeszłość, ma problemy z psychiką, co jednak wychodzi jej na dobre. Burnt Flame lubi się bać i lubi swoje strachy pokonywać, a jej zaburzenia psychiczne dotyczą przede wszystkim zbytniej lękliwości. Tak więc lęk zdecydowanie motywuje ją do działania, przez co jest o pięćdziesiąt procent bardziej skuteczna. Flame jest dobra w obmyślaniu rozmaitych strategii, jej największymi atutami są mądrość; inteligencja i złożony umysł, pozwalający jej na przewidywanie wszystkich możliwych reakcji, jakie mogą zajść, jeżeli podejmie jakiś krok. Jej tok myślenia polega na praktycznie samych analizach, a główną ambicją wadery jest zdobywanie doświadczenia, które pomaga właśnie w dokonywaniu tych analiz. Według większości powinna się nadawać na stratega, jednak Burnt Flame nie jest zbyt zainteresowana zdaniem innych. Lubi działać na własną łapę i słucha jedynie sugestii/poleceń stanowisk wyższych. Burnt Flame charakteryzuje się skrajnym introwertyzmem, nie lubi się też dzielić swoimi przemyśleniami z innymi. Stara się unikać innych wilków, chociaż nie jest nieśmiała - po prostu nimi gardzi. Lubi przebywać we własnej strefie komfortu, gdzie nikt nie zadaje żadnych pytań. To jeden z objawów depresji, którą wadera może posiadać, aczkolwiek jeszcze o tym nie wie. Po śmierci swoich bliskich przeżyła tak duży wstrząs, że zaczęła się ciąć, jednak przestała. Nie można zaprzeczyć: ma bardzo silną wolę przetrwania i zrobi wszystko, aby przeżyć w tym okrutnym i brutalnym świecie. Jest to wadera skrajnie tajemnicza, nie lubi zbyt wiele o sobie mówić, niełatwo jest też zdobyć jej zaufanie. Jak dotąd, zdobyła je garstka, a zawsze może je stracić. Wadera nie toleruje czegoś takiego, jak nieszczerość, czy zdrada. ''Jesteś, to zostajesz, a jak odchodzisz, to po pierwsze: nie wracaj, a po drugie: spłoń w piekle.'' - taką zasadę wyznaje Burnt Flame. Pomimo silnej woli przetrwania, wilczyca z każdą chwilą coraz bardziej się wypala. Do życia napędzają ją jedynie jej pasje oraz chęć zemszczenia się na wilku, który zabił jej rodzinę, na jej ojcu. Nie można ją nazwać małomównym wilkiem: lubi publicznie wygłaszać swoją opinię na jakiś temat, mistrzyni ciętej riposty z umiejętnością bardzo dobrej i poprawnej argumentacji, która jako tako lubi od czasu do czasu zniszczyć kogoś w wojnie słownej. Znajdzie na ciebie tysiąc obelg w ciągu kilku sekund, co świadczy o tym, że wygadana z niej osóbka. Do tego jest również niesamowicie sprytna, lubi przeprowadzać testy psychologiczne na swoich rozmówcach i nie tylko. Jest też bardzo kreatywna i uwielbia jakiekolwiek formy sztuki, więc możliwe, że zajmie się tworzeniem własnej muzyki lub zawodowym rysowaniem, jeżeli zemści się i nie będzie umiała odnaleźć nowego celu życia. Mimo jej zepsucia i wypalenia, dawna dusza wciąż tli się w jej oczach, mając nadzieję, że nadejdą jeszcze lepsze czasy. Dla swoich przyjaciół Burnt Flame jest w stanie zrobić po prostu wszystko, skoczy za nimi w ogień i wodę, byle tylko ich nie stracić. Wadera poza zabijaniem i sztuką interesuje się również historią i starożytnymi językami, więc jej zainteresowania nie zamykają się w dwóch tematach, są bardzo rozległe. Można ją podsumować w następujący sposób: zimna, z przeżyciami, ciężko nawiązać z nią jakąkolwiek relację, ale jeżeli ci się uda, zyskujesz bardzo dobrego i lojalnego przyjaciela; szczera; mściwa; introwertyczka; pesymistka z brakiem chęci do życia, jednocześnie posiadająca niesamowicie silną wolę przetrwania; bardzo skomplikowana; wygadana; bezlitosna i bezkompromisowa; skomplikowany umysł; mądra i inteligentna; sprytna i błyskotliwa; charakterna; z wręcz ognistym temperamentem; oryginalna; z pasją; waleczna i oddana; lojalna; tajemnicza i niepokorna. Chcesz wiedzieć więcej? Możesz zrobić tylko jedno: zagadaj do niej i sprawdź, jak sytuacja się potoczy, ale na wszelki wypadek radziłabym nie podchodzić bez jakiejś broni...
Cechy fizyczne: Wadera jest gibka, szybka i zwinna, a do tego również całkiem umięśniona, co świadczy o sile. Jednak przyjrzyjmy się temu wszystkiemu bliżej. Długie pazury pozwalają jej na genialną przyczepność, przez co doskonale wyrabia na zakrętach, co jej się przydaje, ponieważ biega piekielnie szybko, chociaż nie jest najszybsza w watasze. Potrafi się również wspinać, co także jest zasługą jej pazurów. Wilczyca doskonale pływa i często wykorzystuje wodę do ukrywania się przed potencjalnym wrogiem, zanim go zaatakuje. Potrafi sobie sama poradzić z piątką wilków, jest bardzo silna i posiada umysł stratega, dzięki czemu jest w stanie opracować odpowiednią strategię w ciągu kilku sekund. Niestety, nie potrafi się posługiwać najskuteczniejszą bronią, czyli bronią palną, za to dobrze radzi sobie z mieczami i łukami. Nie ma jakiejś zachwycającej kondycji i nie umie zbyt wysoko skakać, aczkolwiek jest bardzo wytrzymała, jeżeli chodzi o skrajne temperatury. Jest ona również bardzo giętka i elastyczna, potrafi się przeciskać przez drobne szczeliny ze względu na swoją dość chudą sylwetkę. Największą jej wadą jest to, że pod postacią wilka nie jest w stanie latać, a jako błyskawica robi to niezwykle krótko, ale ogólnie poza tym jest bardzo wysportowana.
Znak szczególny: Wadera znaków szczególnych posiada kilka. Można do nich zaliczyć jej niezwykłe oczy. Tak, wadera ma różnobarwność tęczówek: jedno oko, lewe, ma niebieskie, zaś drugie czerwone. Przechodzi przez nie krótka blizna. Jej historia jest prywatna i tylko Burnt Flame zna pochodzenie tej blizny,
Słaby punkt: Blizna, przechodząca przez prawe oko.
Boi się: Wilczyca niewielu rzeczy się lęka. Od szczeniaka była bardzo odważna i heroiczna, jednak nikt nie pozostaje bez skazy. Nieopanowany strach przed złą przeszłością towarzyszy jej od długiego czasu. Prócz tego, boi się jeszcze ponownej straty partnera, chociaż nie wie, czy w ogóle takowego znajdzie.
Waga: 40 kilogramów
Wzrost: 75 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Pomimo swojego charakteru, wilczyca nie lubi się całkowicie izolować od świata. Burnt Flame jest dosyć ciekawą wilczycą, przez co łatwo zyskała kilku przyjaciół w tej watasze, mianowicie: Patton'a, Alexis i Makkę. Zaintrygował ją wilk imieniem Fistrall i chciałaby nawiązać z nim jakąś nić porozumienia, aczkolwiek na razie jedynie się do tego przymierza.
Pochodzenie: Ziemia Wojny [Wataha Głuchej Pustyni]
Lubi: Swoje moce; możliwość zemsty na kimś; wyżywanie się na innych; wygłaszanie swojej opinii; kłótnie i wojny słowne; kiedy ktoś próbuje ją obrazić, a ona niszczy go po kilku zdaniach; zabijanie; przemyślenia egzystencjalne; muzykę; rysowanie; sztukę; starożytne języki i dawne cywilizacje; przygody; samotność; swoich przyjaciół, za których odda po prostu wszystko; swoje sny
Lubi: Swoje moce; możliwość zemsty na kimś; wyżywanie się na innych; wygłaszanie swojej opinii; kłótnie i wojny słowne; kiedy ktoś próbuje ją obrazić, a ona niszczy go po kilku zdaniach; zabijanie; przemyślenia egzystencjalne; muzykę; rysowanie; sztukę; starożytne języki i dawne cywilizacje; przygody; samotność; swoich przyjaciół, za których odda po prostu wszystko; swoje sny
Nie lubi: Krzywdy jej przyjaciół; swojego ojca; zdrady; nieszczerości; nudy; wilków, które jej nie leżą; braku własnego zdania; zbyt długiej ciszy; kiedy podczas patrolu zostanie zauważona przez wrogą jednostkę; braku samodzielności; wspominania o jej przeszłości; głupków; braku argumentów
***
***
Żywioł: [3/3] Mrok, Elektryczność, Ogień
Moce: [20/20] Burnt Flame jest waderą, która posiada moce dosyć oryginalne, ale zdarzy się też kilka popularniejszych. Ma ich ogółem dwadzieścia i wszystkie są przez nią w pełni opanowane - poświęciła na ich naukę praktycznie całe swoje życie. Zaczniemy od mocy, których nie można przypisać do żadnego z jej żywiołów. Flame posiada cztery takie moce, a pierwszą z nich jest ograniczona zdolność do metamorfozy, czyli inaczej tak zwana zmiennokształtność. Burnt Flame potrafi się przemienić w dowolne zwierzę posiadające cztery kończyny, najbardziej lubi przybierać formę konia lub smoka. Kolejną z mocy ''niezgrupowanych'' jest umiejętność gry na instrumentach za pomocą umysłu. Wadera potrafi również tworzyć światy za pomocą swojej wyobraźni i snów. Na zawołanie może sobie również stworzyć wszystko, co tylko sobie wymarzy. Obie te moce są bardzo przydatne i mają wręcz nieograniczone możliwości. Poza tymi czterema mocami, wilczyca posiada również moc telepatii, zresztą jak każdy wilk w tej watasze. Jeżeli ktoś jest daleko, telepatia to najlepsza i najpopularniejsza forma komunikacji. Burnt Flame, jak każdy wilk w Watasze Krwawego Wzgórza, posiada żywioł Elektryczności i ma pięć mocy, które są związane z tym żywiołem. Jest zdolna do wywołania paraliżu sennego poprzez dotknięcie innego wilka (paraliż senny - stan ten objawia się w różnych formach, jednak tą najczęściej spotykaną jest ta, w trakcie której nie jesteśmy w stanie ruszać się lub/i mówić przez około 2 minuty po przebudzeniu; niektórzy odczuwają także/lub fizyczny nacisk na klatkę piersiową, problemy z oddychaniem, nienaturalne mimowolne ruchy ciała, wyczuwają czyjąś diaboliczną obecność w pomieszczeniu, a także doświadczają wizualnych [czy też słuchowych] halucynacji); jej ciało jest w stanie przeobrazić się w błyskawicę, więc może ona pędzić po niebie, razić wilki i robić wiele innych, ciekawych rzeczy; jest w stanie wytworzyć na swoim ciele elektryczny pancerz, który nie tylko chroni, ale również razi wszystkich, którzy go dotkną, a takie porażenie najczęściej kończy się śmiercią. Wilczyca wykształciła również moc o nazwie elektro-akcja. Ostatnią jej umiejętnością związaną z Elektrycznością są Tańczące Pioruny. Wilk zostaje uwięziony w klatce stworzonej z wiązek energii elektrycznej, a następnie klatka zmienia się w sześć piorunów, krążących wokół wilka i stopniowo rażących jego ciało. Nikt nie przeżyje uwięzienia w takiej klatce, ale podobno idzie się z niej wydostać. Żywioł Elektryczności nie jest jedynym żywiołem wadery. Posiada ona również żywioł Ognia i kolejne pięć mocy z tym żywiołem związanych. Pierwszą z nich jest podpalanie, jednak nie jest to klasyczne podpalanie, a podpalanie od środka. Wzrokiem wypala wnętrzności wilka, a rozprzestrzeniający się po ciele ogień ostatecznie zamienia niegdyś żywą istotę w kupkę dymiącego popiołu. Kolejna moc to tak zwany Ognisty Demon - sierść Burnt Flame płonie, a ona wykonuje szarżę, podpalając wszystko, czego dotkną jej łapy - po prostu za nią tworzy się ognisty jęzor, który spala wszystko. Urządzając sobie małą przebieżkę i włączając Ognistego Demona, jest w stanie spalić bardzo duży fragment terenu. Podobnie działa moc o nazwie ''Spojrzenie podpalacza'' - również można ją aktywować i wówczas wszystko, na co spojrzy Flame, natychmiastowo staje w płomieniach. Jej dwie kolejne moce są ze sobą ściśle powiązane: Sztuka Ognia polega na tworzeniu przepięknych obrazów i wzorów z ognia, a druga polega na tworzeniu różnego rodzaju istot i konstrukcji, również przy pomocy jedynie ognia. Kolejny żywioł wadery to Mrok. Posiada pięć mocy, które zaliczają się do tego żywiołu. Pierwszą z nich jest Mgła, czyli moc, która polega na tym, że w promieniu kilku kilometrów wszystko spowija czarna, dusząca mgła. Chaos to moc, którą wilczyca uwielbia. Polega ona na tym, że wilczyca wkrada się do umysłu wilka i tworzy w jego głowie zamęt, wysyła myśli samobójcze, słowa, obrazy, niszczy wilczą psychikę od środka. Wadera jako jedna z nielicznych jest w stanie zabić Shinigami, czyli boga śmierci. Umie również panować nad księżycem, może w dowolnym momencie spowodować jego zaćmienie, jego brak, pełnię, wszystko. Ostatnia moc związana z Mrokiem to Rytuał Pogrzebania: dusze tych wilków, które zostaną przez nią pogrzebane, będą w stanie stać się demonami. Taką moc posiadało niegdyś dość dużo wilków, ale ostatnio stała się mało popularna. To wszystkie moce Burnt Flame.
Partner/ka: Burnt Flame miała niegdyś partnera, który bardzo ją kochał. Niestety, ojciec Burnt, który zostawił ją tuż po urodzeniu, nieświadomie zabił wilka podczas jednego ze swoich polowań na wilki. Flame zamknęła się na miłość, dopóki nie odnalazła tej watahy. Pamiętając o byłym partnerze, chciałaby odnaleźć nowego. Niestety jednak, jej zniszczony przez przeszłość umysł bardzo utrudnia jej zadanie, ponieważ charakter wilczycy jest taki, jaki jest. Mówiąc krótko i nie roztkliwiając się zbytnio nad dawnymi dziejami, po prostu Burnt Flame partnera nie posiada, ale nie jest powiedziane, że go nie chce.
Rodzice: Destiny (nie żyje, zabita przez ojca) i... niedługo dowiecie się kto.
Potomstwo: Kiedy Burnt Flame była ze swoim dawnym partnerem, marzyła o dzieciach. Wiele w jej życiu się zmienilo, jednak wilczyca utrzymuje, że jeżeli będzie mieć partnera, to chce mieć również potomstwo, jednak nie za szybko. Na razie o tym nie myśli.
Inna rodzina: Miała dwójkę rodzeństwa, jednak ojciec zabił je zaraz po urodzeniu, gdyż uważał je za zbyt słabe. Aktualnie nie posiada żadnej innej rodziny.
***
***
Data dołączenia: 17 marzec 2016
Data urodzenia: 20 marzec
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 700.000
★★★★★★★★★★★
Data urodzenia: 20 marzec
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 700.000
★★★★★★★★★★★
Zdobyte osiągnięcia: Brak
Poziom: 15
Poziom: 15
PD: | Ogólnie: 1500 | Wykorzystano: 1500 | Zostało: 0
Umiejętności: | Walka: 550 | Instynkt: 300 | Umysł: 300 | Polowanie: 250 |
Jaskinia: numer 13
Ekwipunek: Brak
Torba: | 0 Wilcze Jagody | 0 Czarna Krew | 0 Łza Wilczycy | 0 Niezapominajka | 0 Rumianek | 0 Liść | 0 Czaszka | 0 Czarna Perła | 0 Kość | 0 Chmiel | 0 Popiół | 0 Księżycowy Pył |
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Smok: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Przyszła ona na świat pewnego mroźnego poranka, był to jeden z najchłodniejszych dni w Watasze Głuchej Pustyni. Dopiero kilka dni przed śmiercią matki dowiedziała się, co działo się przed jej urodzeniem, jednak zacznijmy od początku. W Watasze z Dudniących Wodospadów żyła pewna wadera o czerwonym futrze i zielonych oczach. Do watahy dołączył pewien basior, który szybko zyskał popularność i sławę wśród innych wilków. Zakochali się w sobie, a owocem ich miłości stała się trójka szczeniąt: Burnt Flame oraz dwa basiory. Ojciec już przed porodem źle traktował matkę, więc ta przeniosła się do Watahy Głuchej Pustyni. Niestety, partner jej matki, która nosiła imię Destiny, znalazł ją niedługo po porodzie. Sposób, w jaki zostały potraktowane jego dzieci był wyjątkowo okrutny. Wilczyca rodziła spokojnie i wydała na świat trójkę szczeniąt. Dwa basiory dla ojca, który wtargnął do jaskini były zbyt słabe, aby przeżyć samodzielnie, więc zamiast dać im opiekę i pozwolić, by rozwijały się we własnym tempie, rozszarpał je na strzępy. Flame była dla niego na tyle silna, aby móc przeżyć. Raniąc dotkliwie matkę młodej wadery, ulotnił się, mówiąc, że jeszcze wróci. Minął rok, a Burnt Flame ułożyła sobie życie. Miała partnera i kochającą matkę, jej życie było takie cudowne. Aż do momentu, kiedy na Watahę Ognia nie napadli płatni mordercy. Wadera dobrze poznała, że wśród nich jest jej ojciec, mimo iż pamiętała go jak przez mgłę. Nie mogła nic zrobić. Wilki zabiły wówczas dziesięć członków watahy, w tym jej matkę i partnera. Zrozpaczona Flame poprzysięgła sobie, że odnajdzie ojca i zrobi z nim to samo, co on zrobił ze wszystkimi wilkami, na których jej zależało. Tak więc, rozpoczęła poszukiwania basiora. Dowiedziała się, że mieszka w tej watasze i dołączyła tu, jednocześnie mając nadzieję, że będzie w stanie rozpocząć tutaj nowe życie, bez cierpienia i płaczu.
Ekwipunek: Brak
Torba: | 0 Wilcze Jagody | 0 Czarna Krew | 0 Łza Wilczycy | 0 Niezapominajka | 0 Rumianek | 0 Liść | 0 Czaszka | 0 Czarna Perła | 0 Kość | 0 Chmiel | 0 Popiół | 0 Księżycowy Pył |
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Smok: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Przyszła ona na świat pewnego mroźnego poranka, był to jeden z najchłodniejszych dni w Watasze Głuchej Pustyni. Dopiero kilka dni przed śmiercią matki dowiedziała się, co działo się przed jej urodzeniem, jednak zacznijmy od początku. W Watasze z Dudniących Wodospadów żyła pewna wadera o czerwonym futrze i zielonych oczach. Do watahy dołączył pewien basior, który szybko zyskał popularność i sławę wśród innych wilków. Zakochali się w sobie, a owocem ich miłości stała się trójka szczeniąt: Burnt Flame oraz dwa basiory. Ojciec już przed porodem źle traktował matkę, więc ta przeniosła się do Watahy Głuchej Pustyni. Niestety, partner jej matki, która nosiła imię Destiny, znalazł ją niedługo po porodzie. Sposób, w jaki zostały potraktowane jego dzieci był wyjątkowo okrutny. Wilczyca rodziła spokojnie i wydała na świat trójkę szczeniąt. Dwa basiory dla ojca, który wtargnął do jaskini były zbyt słabe, aby przeżyć samodzielnie, więc zamiast dać im opiekę i pozwolić, by rozwijały się we własnym tempie, rozszarpał je na strzępy. Flame była dla niego na tyle silna, aby móc przeżyć. Raniąc dotkliwie matkę młodej wadery, ulotnił się, mówiąc, że jeszcze wróci. Minął rok, a Burnt Flame ułożyła sobie życie. Miała partnera i kochającą matkę, jej życie było takie cudowne. Aż do momentu, kiedy na Watahę Ognia nie napadli płatni mordercy. Wadera dobrze poznała, że wśród nich jest jej ojciec, mimo iż pamiętała go jak przez mgłę. Nie mogła nic zrobić. Wilki zabiły wówczas dziesięć członków watahy, w tym jej matkę i partnera. Zrozpaczona Flame poprzysięgła sobie, że odnajdzie ojca i zrobi z nim to samo, co on zrobił ze wszystkimi wilkami, na których jej zależało. Tak więc, rozpoczęła poszukiwania basiora. Dowiedziała się, że mieszka w tej watasze i dołączyła tu, jednocześnie mając nadzieję, że będzie w stanie rozpocząć tutaj nowe życie, bez cierpienia i płaczu.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: KJK | e-mail: KJKwilk@gmail.com |
Ostatnia aktualizacja: 18.07.2015
Ostatnia aktualizacja: 18.07.2015
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw po sobie ślad!