piątek, 25 marca 2016

BARDZO WAŻNE!!!

Wszyscy, którzy mimo tego, co tutaj znajdziecie, będą chcieli zostać w naszych szeregach, mają się do mnie zgłosić!

Odbyłam rozmowę z pewną bardzo fajną osobą, która opowiedziała mi dokładnie o zaistniałej tutaj sytuacji, czyli o wykorzystywaniu obrazków innych osób na blogu. Jest to osoba, która posiada konto na deviantArt i ma znajomości z osobami, których prace są tutaj wykorzystywane. Praktycznie rzecz biorąc nikt nie wyraża zgody na kopiowanie obrazków. Macie tutaj screeny z naszej rozmowy, aby dokładnie wszystko zrozumieć [kliknij, aby powiększyć]:

Tak więc, sprawa jest poważna, prawa autorskie to nie przelewki: możemy zostać ukarani za kradnięcie prac osób, które sobie tego nie życzą. 

Jakie kroki podejmę w tej sprawie? Ten blog ma 3 lata, jest tu nieco ponad 8000 opowiadań, a usuwanie wszystkich zdjęć z nich byłoby dla mnie czymś więcej, niż męczarnią. Dlatego ZAKŁADAMY NOWE WKW. Znajdziecie w nim link do tej strony, gdzie pozostaną jedynie opowiadania, a reszta zostanie usunięta.

Niestety, nowe WKW niesie za sobą kolejną sprawę: wilki będą mogły być stworzone jedynie w kreatorach, na podstawie lineartów lub narysowane samodzielnie. Innymi słowy, zero kopiowania, chyba że autor pracy wyrazi na to WYRAŹNĄ zgodę. To WKW stanie się prywatnym blogiem i będą na niego mogły wchodzić jedynie osoby upoważnione.

Wybaczcie, że o czymś tak ważnym mówię tak krótko, ale boli mnie od tego wszystkiego głowa. Tak więc, zabieram się za tworzenie naszego nowego bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!