środa, 26 listopada 2014

Od Satoshi'ego - C.D. opowiadania Haru No Senshi ''Hałaśliwy, aczkolwiek miły szczeniak''

- No dobrze. - mruknąłem. Odsunąłem się, aby nabrać rozpędu. Haru przyglądał mi się uważnie. Wyrwałem z miejsca. Odbiłem się od piasku, lądując w wodzie z głośnym pluskiem.
Zacząłem przebierać łapami. Płynne i estetyczne ruchy, robiły wrażenie na szczeniaku. W wodzie czułem, że żyję.
- Wow! - oczy szczeniaka błyszczały z podziwu. Bardzo mi to pochlebiało. Cieszyłem się, że zdobyłem przyjaciela, który choć może był szczeniakiem, lecz był wyjątkowy.
- Młody, bo ci gały odpadną - zaśmiałem się. 
Nagle zza skał wyszedł czerwony wilk. Wyglądał na zdziwionego, że nas tu spotkał. 

< Lyx? Powiesz, czemu wybrałeś się na spacer czy coś? Dokończ =] >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!