sobota, 29 listopada 2014

Od Forever - C.D. opowiadania Mojżesza ''Jak tu dotarłam?''

 - To cholernie daleko. - Stwierdziłam, przyglądając się krajobrazowi.
 - To prawda. - Odpowiedział. - Pięknie tam...
 - W takim razie dlaczego stamtąd odszedłeś?
 - Ech... To długa historia...
 - Mamy czas.
- Jak byłem mały, to moi rodzice mnie porzucili, by mnie ratować. Znalazła mnie Lilia, partnerka dowódcy watahy. Jedynej watahy w Egipcie. Byłem młodym alfą i miałem również przybranego brata, Ramzesa, z którym uwielbiałem się bawić. Pewnego dnia spotkałem pewną waderę, która powiedziała mi całą prawdę o moim, jak myślałem, ojcu. Że inne wilki muszą pracować dla niego ciężko, a jak nie to zginą. A więc odszedłem po kryjomu. I gdy byłem w połowie drogi tutaj, to niespodziewanie zmieniłem wygląd. Doszedłem tu i dowiedziałem że ten świat jest o wiele lepszy. Dołączyłem do watahy. Jeszcze planuję powrót do Egiptu, by uratować stamtąd wilki.
 - Kiedy chcesz tam wyruszyć?
 - Jeszcze nie wiem... Ale teraz ty musisz opowiedzieć mi coś o sobie.
 - Dobra, więc zaczynam. Narodziłam się w indiańskim plemieniu. Moje życie toczyło się normalnie, ale zapragnęłam przygody. Odeszłam z watahy i wiodłam dość nietypowe życie. Szczegóły nie są istotne, ale przez te półtorej roku było ciekawie. W moje drugie urodziny dotarłam tutaj i postanowiłam zostać.

< Mojżesz, co dalej? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!