niedziela, 23 listopada 2014

Od Ami - Rozmowa z wyrocznią

Chciałam się dowiedzieć czegoś o moich szczeniętach. 
Byłam po prostu ciekawa.
Widziałam, że jeśli chcę spełnić swoją zachciankę, muszę udać się do Greyback'a.
Poszłam więc w Dymiące Góry.
***
Byłam już na miejscu.
- Hej Greyback. - Powiedziałam, dosiadając się do wilka.
- Witaj Ami. - Odparł zadumany.
- Mam do ciebie sprawę. - Rzekłam leciutko poirytowana.
- Aha, to słucham. - Rzekł i odwrócił się w moją stronę.
- Chciałabym żebyś przepowiedział mi charakter, żywioły cechy wyglądu i charakteru, a także moce moich szczeniaków. Mam nadzieję, że to nie za dużo.
- Nie nie, da się to zrobić. - Powiedział. - Tylko podaj mi swoją łapę.
- Dobrze. - Rzekłam, wykonując polecenie wilka.

<Greyback, dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!