sobota, 29 listopada 2014

Od Celiny - Plaża

Postanowiłam iść na Plażę Dnia i Nocy. Było tam pięknie. Nie chciałam się kąpać w wodzie ciepłej, wolałam rześką zimną wodę. Zanurkowałam i zachwycałam się przez kilka minut głębinami morza, niestety musiałam się wynurzyć. Wyszłam na brzeg, biegałam po nim i zbierałam łuski ryb, porzucone na plaży tak samo różne glony i rozgwiazdy. Po kilku godzinach miałam wszystko, co potrzebowałam do swojego wymarzonego stroju. Szyłam dość długo, a potem przez kilka minut poprawiałam, aż w końcu skończyłam. Ta sukienka była piękna. Zaczęłam śpiewać:
To była moja ukochana piosenka. Śpiewałam ją, a końcówki moich włosów i łapy świeciły się na niebiesko, a moje oczy na kilka chwil zmieniły kolor na niebieski. Nagle poczułam, że ktoś mnie obserwuje.

<Hunter, dokończysz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!