wtorek, 25 listopada 2014

Od Phoenix - Ważne wydarzenia

 - Marzę o tym, żeby mieć partnera i córeczkę. - Rozmarzyłam się. Wraz z Blood'em wybraliśmy się na spacer. Byłam jego dobrą przyjaciółką, a on był w moich oczach kimś więcej niż tylko dobrym przyjacielem. Był pierwszą i jedyną miłością mego serca.
 - A ja marzę o tym, żeby kiedykolwiek mieć partnerkę. - Zaśmiał się.
 - Sugerujesz, że żadna cię nie zechce? - Zapytałam.
 - Owszem, sugeruję. - Odparł.
 - *Ach, Blood... Gdybyś tylko wiedział.* - Pomyślałam.
 - A masz w ogóle kogoś na oku? - Zapytałam, kładąc się na ziemi. 
 - Nie. - Odpowiedział na tyle szczerym tonem, bym mogła mu uwierzyć. - A ty?
 - Miałam kogoś, ale i tak wiem, że on mnie nie chce. - Westchnęłam.
 - Skąd wiesz? - Zapytał, wyraźnie zmartwiony. On nic nie wiedział...
 - Bo z nim o tym rozmawiałam. - Odparłam. - Pójdę już.
Poszłam stamtąd, zostawiając Blood'a samego. Z trudem powstrzymywałam łzy, które próbowały się za wszelką cenę uwolnić, by następnie móc spłynąć po moim policzku, skapnąć na ziemię i wyparować. I nagle... Wpadłam na kogoś.

< Ktosiu? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!