piątek, 28 listopada 2014

Nowa wilczyca - AELITA

  • Aelita

Imię: Aelita
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Opiekunka towarzyszy
Cechy charakteru: Jest miła, dobra, przyjacielska, towarzyska. Jest romantyczką. Ma charyzmę, i to jaką. Na pewno jest bardzo szczera. Wielka z niej marzycielska. Jeżeli chodzi o śpiew, to jest perfekcjonistką. Ma poczucie humoru. Jest mądra, ale nie skromna. Bywa arogancka i wredna, ale kłamczuchą nie jest. Jest modnisią. Uwielbia modę. Kocha śpiew. Jest ambitna.
Cechy fizyczne: Jest bardzo szybka i wysoko skacze, ale zwinna niestety już nie jest.
Znak szczególny: Różowe ubarwienia, które w nocy świecą - oczywiście nie zawsze. 
Słaby punkt: Uszy
Boi się: Boi się, że ktoś zły sprowadzi ją na złą stronę, po czym zmieni się w demona.
Waga: 35 kilogramów
Wzrost: 65 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Aya Bones
Rasa: Wilk grzywiasty
Żywioł: Muzyka
Moce: [10/15]  Jej głos jest jak głos syreny. Dzięki niemu potrafi w sobie rozkochać każdego basiora, może kogoś zabić, zahipnotyzować, kazać spać, zmienić los innego wilka, rzucać nim zaklęcia. Teleportacja, niewidzialność, telepatia. 
Partner/ka: Szuka
Rodzice: Nie zna ich
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
Kraj pochodzenia: Francja
Lubi: Muzykę, towarzystwo, zwierzątka, oraz owoce, krajobrazy, zachody i wschody słońca, kwiaty, pory roku
Nie lubi: Fałszu, obrażania, walk, kłamstw
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Pochodzę z Francji. Stara wataha została zaatakowana kiedy byłam mała. Nie poznałam nigdy rodziców. Zostałam przygarnięta przez wiedźmę. Wszyscy uważali mnie za dziwadło, bo ciągle nuciłam pod nosem. Nie mogłam tego znieść więc wyniosłam się stamtąd jak najszybciej i dotarłam tutaj.
Inne zdjęcia: Brak
Właściciel: Alfa123
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!