niedziela, 23 listopada 2014

Nowa wilczyca - WENDY

  • Wendy



autor nieznany
Imię: Wendy [czyt. Łendi]
Płeć: Samica
Wiek: 3 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Nauczycielka muzyki, architektka
Cechy charakteru:  Wendy jest bardzo miłą i delikatną waderą. Jest też czasami arogancka i uparta. Wtyka nos w nie swoje sprawy. Jest też bardzo naiwna, ufna i łatwowierna.
Cechy fizyczne: Jest szybka, ale nie silna, umie wspinać się po górach. Umie pływać. 
Znak szczególny: Kreski nad i pod oczami
Słaby punkt: Brzuch
Boi się: Śmierci
Waga: 38 kilogramów
Wzrost: 62 centymetry
Najlepsi przyjaciele: Wilson, Ami
Rasa: Mieszaniec
Żywioł: Muzyka
Moce: [5/15] Telepatia, usypia śpiewem, umie grać na gitarze, zabija śpiewem, ogłusza 
Partner/ka: Szuka i to bardzo
Rodzice: Brak
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Wilson - kuzyn, Willow - kuzynka
Kraj pochodzenia: USA
Lubi: Śpiew, szczeniaki
Nie lubi: Zła, ciemności
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Urodziłam się w tej samej watasze, co Willow i Wilson. Pewnego dnia ja, Abigail, Wilson i Willow, poszliśmy bawić się na zakazane bagna. Niestety musieliśmy się rozdzielić. Ja poszłam z Wilsonem. a moja siostra z Willow. Gdy wróciliśmy we wcześniej wybrane miejsce, wróciła tylko Willow trzymając w pysku kwiat, który ja wzięłam. Gdy dorosłam zabili Willow i Wilsona. Wściekła opuściłam watahę i dotarłam tu. 
Inne zdjęcia: Nie ma
WłaścicielMonAndKlau
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!