piątek, 28 listopada 2014

Nowa wilczyca - CELINA

  • Celina

Bubblegum Wolf Adopt (CLOSED) by OmgPonayz
brak autora - usunięte konto
Imię: Celina (skrót Celka, czasem nazywają ją Bubblegum dla śmiechu)
Płeć: Samica
Wiek: 1 rok
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Medyczka, zwiadowca
Cechy charakteru: Miła, strachliwa, honorowa, uczuciowa, wrażliwa, opiekuńcza, odważna kiedy trzeba.
Cechy fizyczne: Bardzo szybko biega, bardzo dobrze skacze i pływa, tylko ma problem z wspinaniem się na drzewa.
Znak szczególny: Ma dwukolorowe włosy i futro. Można ją poznać po bardzo puszystym ogonie.
Słaby punkt: Uszy  i brzuch
Boi się: Wysokości, ciemności, obcych
Waga: 30 kilogramów
Wzrost: 75 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Gustaw
Rasa: Wilk europejski
Żywioł: Miłość, Energia, Muzyka
Moce: [9/15]  Porażenie prądem, tworzenie eliksiru miłości, latanie bez skrzydeł, super wrzask, syreni śpiew, super bieg, strzelanie kulami energii, telepatia, hipnoza.
Partner/ka: Szuka...
Rodzice: A kto by chciał taką strachliwą waderę w rodzinie?
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
Kraj pochodzenia: Francja
Lubi: Ciepło, ciepłe jaskinie, towarzystwo, zwierzęta, lato
Nie lubi: Zimna, samotności, płaczu, zła, złych wilków.
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Była waderą porzuconą od urodzenia. Nigdy nie zaznałam miłości od matki, tylko ojciec mnie kochał. Mieszkałam w norze. Mój ojciec był poszukiwany przez tą watahę za morderstwo. Znaleźli go, a mnie przygarnął Gustaw.
Właściciel: sonia
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!