niedziela, 30 listopada 2014

Od Makki - C.D. opowiadania Diany ''Jak tu dotarłam?''

Dlaczego nie byłam na polowaniu wraz z resztą watahy? Ostatnimi czasy miałam problemy z łapą i lekko utykałam, kiedy się poruszałam. Ginewra zaleciła, abym została w jaskini.
 - Chodź za mną. - Powiedziałam do wilczycy.
 - Dobrze. - Uśmiechnęła się.
 - To powiedz, Diano, co sprawiło, że chcesz tutaj zostać? - Zapytałam.
 - No bo wiesz... To wszystko jest takie piękne. Czuję się tu wolna. 
 - Rozumiem, że kompletny spontan, ta? - Spytałam z szerokim uśmiechem.
 - Dokładnie. - Odpowiedziała.
 - Wiem coś o tym. - Zaśmiałam się.
 - Serio? - Zapytała, ale nim zdążyłam odpowiedzieć, dorzuciła jeszcze coś. - A właśnie, dlaczego nie jesteś na tym polowaniu? 
 - Przez łapę. - Westchnęłam.
 - Ale chodzić możesz? - Zapytała, lekko zatroskana.
 - Ta, tylko że biegać nie mogę. Mogłoby mi się nieźle pogorszyć... A tego nie chcemy, prawda?
 - No. - Uśmiechnęła się.
 - Fajna jesteś. - Zaśmiałam się.
 - Się wie. - Odpowiedziała.
- A jak już alfa się zgodzi... Bo wiadomo, że się zgodzi. To.. oprowadzić cię? - Zapytałam.

< Diana?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!