środa, 26 listopada 2014

Od Far'a - C.D. opowiadania Zudi'ego ''Jak tu dotarłem?''

Widziałem we mgle czarną postać wilka. Leżał, z trudem oddychał. 
 - Oj stary, musisz odpocząć. - Powiedziałam, wrzucając go na swój grzbiet. Zaniosłem półżywego wilka do alfy, Ginewry. 
 - Połóż go tutaj. - Rzekła wadera, wskazując usłane sianem posłanie.
 - Wyliże się? - Zapytałem, przyglądając się jej pracy.
 - Tak. Jest po prostu wycieńczony i zziębnięty. Ale jego temperatura ciała powoli wraca do normy. Zobacz, otwiera oczy...
Wilk spojrzał na nas smutnym i zmęczonym wzrokiem.
 - Witaj wśród żywych. - Powiedział Gustaw.
 - Gdzie ja jestem? - Zapytał.
 - Na terenie watahy Krwawego Wzgórza. - Odpowiedziałem.

< Zudi, brak weny, ale jakieś jest :) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!