niedziela, 23 listopada 2014

Nowa wilczyca - YUKI SHIROI

  • Yuki Shiroi

Imię: Yuki Shiroi [jap. Biały Śnieg], czasami SnowWhite [ang. Biały Śnieg]
Płeć: Samica
Wiek: Kilka godzin
Hierarchia: Omega
Cechy charakteru: Jest to wadera inna niż wszystkie. Jej zachowanie nie zmienia się nawet jeżeli kogoś lubi. Zawsze będzie podejrzliwa, zimna i nieufna wobec innych. Boi się zmian i w pewnym sensie świata który ją otacza. Nie chce zawierać nowych znajomości i bardzo ciężko zdobyć jej zaufanie. Jest typem samotnika i samodzielnej wadery. 
Cechy fizyczne: Dysponuje dobrą sprawnością fizyczną. Umie wykorzystać otaczające ją otoczenie na niekorzyść wroga. Świetnie radzi sobie z bronią. Siła nie jest mocną stroną Yuki, co nie oznacza, że jest słaba. Bardzo szybko biega, zarówno po pustynnych piaskach, jak i błocie.
Słaby punkt: Niebieskie oczy, które świecą
Boi się: Utraty rodziny i wielu innych rzeczy
Najlepsi przyjaciele: Nie ma i jak narazie nie szuka, chociaż polubiła Willow
Rasa: Wilk grzywiasty
Rodzice: Alone
Inna rodzina:  Mars - wujek, Nira - ciocia, Evan - dziadek, Kim - babcia
Kraj pochodzenia: Japonia
Lubi: Wiśnie, spokój, marzenia
Nie lubi: Hałasu, głośnych dźwięków, ognia
Historia: Urodziłam się w Japonii. Zostałam porzucona i zdana na siebie, dzięki czemu wyrobiłam sobie charakter. Przez czysty wypadek trafiłam tutaj, gdzie zaopiekowała się mną Alone. To jedyna wilczyca, dla której jestem miła i w pełni jej ufam. Chociaż nawet polubiłam Willow.
Właściciel: Karoluna
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!