Imię: Jej pierwotne imię brzmiało Nadzieja, ale teraz częściej przedstawia się jako Ezrille (Dla wybrańców Ez lub Rille)
Płeć: Samica
Wiek: 2 lata
Hierarchia: Omega
Kierunek: Jastrząb
Stanowisko: Szpieg Wodny
Typ: Zwykły
Stanowisko: Szpieg Wodny
Typ: Zwykły
Rasa: Wilk Snów
Głos: Florence+ The Machine [Florence Welch]
Głos: Florence
***
Cechy charakteru: Nadzieja od najmłodszych chwil jest bardzo waleczną i odważną samiczką, która rzadko zbacza z raz obranej ścieżki, co świadczy o jej dużej wytrwałości w dążeniu do wyznaczonego sobie celu. Ponadto natura obdarzyła ją doskonałym zmysłem orientacji w terenie i wyczuwania emocji innych, co w połączeniu z ogromną samodyscypliną często pomaga jej ujść bez najmniejszego uszczerbku z nawet najbardziej drażliwych sytuacji. Odznacza się również niespożytą żywiołowością, heroicznością i niezależnością, którą stara się okazywać na każdym korku. Jest to wilczyca raczej małomówna, która woli działać niż dyskutować godzinami nad jednym konkretnym planem, co oczywiście nie zawsze doprowadza ją do miejsca, w które chciała dotrzeć. Ona się jednak tym nie przejmuje i niestrudzenie, z dumnie podniesioną głową, próbuje po raz drugi. W stosunku do obcych zawsze zachowuje należytą podejrzliwość i nieufność, a zwraca się do nich obojętnym tonem. Kiedy zajdzie taka potrzeba, potrafi podać im kłamstwo w taki sposób, że nawet się nie zorientują. Przez większość watahy uznawana jest natomiast za troskliwą i wyrozumiałą optymistkę o doskonałym poczuciu humoru.
Cechy fizyczne: Ezrille od swoich pierwszych godzin odznacza się lekką budową ciała, co może bardzo łatwo zmylić przeciwnika, który zaryzykowałby walkę z nią, bowiem wadera ta jest bardzo silna i zwinna. Obie te cechy w połączeniu z doskonale wykształconą przez nią umiejętnością posługiwania się każdym rodzajem broni, a zwłaszcza tej magicznej, czynią z niej urodzoną wojowniczkę. Jest również mistrzynią zapasów i czołgania się, a w podchodach i niespodziewanych atakach nie ma sobie równych. Dość dobrze radzi sobie także z pływaniem i wykonywaniem licznych akrobacji. Wspinaczka i turlanie się również nie mają przed nią żadnych tajemnic. Problem dla Nadziei stanowią za to wysokie temperatury i skoki na odległość.
Znak szczególny: Właściwie jest ich kilka, a mianowicie: granatowe znaczenia na śnieżnobiałej sierści, takie same kółko na czole, diamentowo-niebieskie oczy i otaczające ją zawsze błękitne płomyki.
Słaby punkt: Końcówka ogona, która jest niezwykle czuła.
Boi się: Chyba tylko końca świata i odrzucenia ją przez członków watahy z powodu zbrodni dokonanej przez jej ojca.
Waga: 30 kilogramów
Wzrost: 67,5 centymetra
Najlepsi przyjaciele: Poszukuje.
Pochodzenie: Ziemia, Azja, Japonia
Lubi: Przygody, długie spacery, zimę i wszystko co z nią związane.
Nie lubi: Gorąca, natrętnych wilków, obłudy i niedotrzymywania obietnic.
Lubi: Przygody, długie spacery, zimę i wszystko co z nią związane.
Nie lubi: Gorąca, natrętnych wilków, obłudy i niedotrzymywania obietnic.
***
Żywioł: [3/3] Magia, Lód, Światło
Moce: [15/15] Telepatia, metamorfoza, stwarzanie broni i posługiwanie się nią za pomocą myśli oraz wzroku, hipnoza, telekineza, zamrażanie, stwarzanie śnieżyc, strzelanie lodowymi odłamkami, czytanie w myślach i przejmowanie ich, jest odporna na jad zwierząt i roślin, a także wszelkie trucizny, zatruwanie przeciwnika poprzez ugryzienie lub dotyk, stwarzanie iluzji i fatamorgan, oślepianie, podświetlanie wybranych elementów, świetlista, magiczna i lodowa tarcza oraz bariera, rozumienie wszelkich języków ziemi wznoszenie lodowych i świetlistych budowli.
Partner/ka: Poszukuje basiora, który będzie potrafił zaakceptować jej charakter.
Rodzice: Ursa (nigdy nie należała do tej watahy) i Mortimer (członek WKW, nigdy się do niej nie przyznał)
Potomstwo: Może kiedyś...
Inna rodzina: Talestia - dalsza rodzina
***
***
Data dołączenia: 4 maj 2014
Data urodzenia: 4 styczeń
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 600.000
Data urodzenia: 4 styczeń
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 600.000
★★★★★★★★★★★
Zdobyte osiągnięcia: Brak
Poziom: 14
PD: | Ogólnie: 1400 | Wykorzystano: 800 | Zostało: 600 |
Umiejętności: | Walka: 250 | Instynkt: 300 | Umysł: 0 | Polowanie: 250 |
Jaskinia: numer 26
Ekwipunek: Brak
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Przyszłam na świat w Kraju Kwitnącej Wiśni, czyli Japonii. Moja matka zmarła wraz z zaczerpnięciem przeze mnie pierwszego oddechu, zaś ojciec parę dni potem zwyczajnie od nas odszedł. Od tamtej pory musiałam wychowywać się sama, ponieważ rdzenna wataha mnie porzuciła. Po kilku tygodniach ciężkiej i wyczerpującej wędrówki, w czasie której zdarzało mi się przymierać głodem, dotarłam pod jaskinię Sheere, która mnie przygarnęła.Po paru miesiącach, właściwie przypadkiem, dowiedziałam się, że jest ona kuzynką mego ojca. Był to dla mnie ogromny szok, gdyż w ogóle go nie przypominała. Ale mniejsza z tym, ważne, ze była wtedy przy mnie. Po jakimś czasie zdecydowała się jednak odejść z Watahy Krwawego Wzgórza, a ja podążyłam za nią. Kiedy jednak dotarliśmy do Himalajów, moja opiekunka została niespodziewanie przeszyta kulą i zmarła na miejscu, a ja po raz drugi zostałam sama. Nie wiedząc za bardzo, dokąd mam dalej iść, postanowiłam wrócić do WKW i spędzić tam resztę swoich dni. Kiedy wreszcie dotarłam na miejsce, spotkała mnie druga niespodzianka. Otóż okazało się, że Mortimer również tam jest. To jednak nie spowodowało zmiany mojej decyzji.
Ekwipunek: Brak
Bronie: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Przyszłam na świat w Kraju Kwitnącej Wiśni, czyli Japonii. Moja matka zmarła wraz z zaczerpnięciem przeze mnie pierwszego oddechu, zaś ojciec parę dni potem zwyczajnie od nas odszedł. Od tamtej pory musiałam wychowywać się sama, ponieważ rdzenna wataha mnie porzuciła. Po kilku tygodniach ciężkiej i wyczerpującej wędrówki, w czasie której zdarzało mi się przymierać głodem, dotarłam pod jaskinię Sheere, która mnie przygarnęła.Po paru miesiącach, właściwie przypadkiem, dowiedziałam się, że jest ona kuzynką mego ojca. Był to dla mnie ogromny szok, gdyż w ogóle go nie przypominała. Ale mniejsza z tym, ważne, ze była wtedy przy mnie. Po jakimś czasie zdecydowała się jednak odejść z Watahy Krwawego Wzgórza, a ja podążyłam za nią. Kiedy jednak dotarliśmy do Himalajów, moja opiekunka została niespodziewanie przeszyta kulą i zmarła na miejscu, a ja po raz drugi zostałam sama. Nie wiedząc za bardzo, dokąd mam dalej iść, postanowiłam wrócić do WKW i spędzić tam resztę swoich dni. Kiedy wreszcie dotarłam na miejsce, spotkała mnie druga niespodzianka. Otóż okazało się, że Mortimer również tam jest. To jednak nie spowodowało zmiany mojej decyzji.
Inne zdjęcia: | Jako dziewczyna | Jako świetlisty feniks | Jako lodowy feniks | Jako lodowy smok | W swoim ulubionym wcieleniu (centaurydy) |
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: WTSW |
Ostatnia aktualizacja: 11.02.2017
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: WTSW |
Ostatnia aktualizacja: 11.02.2017
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw po sobie ślad!