czwartek, 15 maja 2014

Od Darknees'a - C.D. opowiadania Etan'a ''Mrok''

A co chciał byś wiedzieć ? 
-Na przykład jak tu dotarłeś . Urodziłeś się tu ? 
-Nie ... urodziłem się w Australii . Miałem dwójkę przyjaciół i żyło mi się świetnie do czasu . Pewnego dnia ludzie zaatakowali naszą watahę . Wybili większość stada a całą resztę złapali . Wszystkie te które zachowywały się dziko lub najzwyczajniej nie słuchały się ich dostawały kulkę między oczy . 
-Uległeś im ? 
-Chciałem przeżyć ... to chyba zrozumiałe . Poza tym byłem jeszcze szczeniakiem . 
-Ludzki szczeniak ... - Wyszeptał Etan . Trochę mnie to zirytowało ale postanowiłem udawać że nie słyszałem tego określenia . 
-Wracając ... Gdy osiągnąłem wiek 3 lat udało mi się uciec z niewoli i dotarłem tutaj . O żywiole nic nie będę mówił bo chyba już go znasz . 
-A może jeszcze coś o mocach . 
-Nie mam ich dużo ... Przemiana w cień , niewidzialność podczas nocy , telepatia , wyciągnięcie duszy z ciała . To wszytko . 

<Etan >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!