czwartek, 2 stycznia 2014

Od Fate - C.D. opowiadania Ian'a ''Poznanie nowej wadery''

-Tak-zgadzam się.
Idziemy sobie, a ja zmieniam po kolei na moje wcielenia.
Na końcu tęcza.
"Myliłam się!Ty innym jest!
Zmieniony tak.Nie kocham cię!
Ty jesteś zły!
Okrutny i nienawidzę cię!
Zrozum mnie!
Wyszłam za innego!Całkiem zmieniłeś się!
Teraz widzę twe jawne oblicze!Świat nie jest różowy ani kolorowy!
Teraz jesteśmy tylko ty i ja,
tworzymy razem ten ponury świat!
Ja nie chcę tak żyć!
Pragnę wolna być!
Wybacz ale już nie łaknę cię!
Teraz jest mój czas!
Zamykam te rozdziały księgi mego życia!
Sam będziesz musiał sobie radzić.
Teraz pożałujesz!
Miłości już nie spróbujesz!Ty na nią nie zasługujesz gdyż jej nie szanujesz!
Nie zmienię mej decyzji,
inaczej jest w mej wizji!
Zemsta blisko jest!Bestia zbliża się!
Nie powstrzymasz jej!Ona nie ugnie się!
Wilk w mej duszy ma swój dom!
On rozszarpie cię!Dusze pożre twą!
I nie tylko to!
Odbierze uczucia!usunie wspomnienia!
Będziesz żałował swego postanowienia!"
Śpiewam.
-Co to za pieśń?-Pyta Ian.
-Moja matka napisała to w żałobie kiedy ojciec wygnał ją z watahy.

<Ian?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!