niedziela, 26 stycznia 2014

Nowa członkini - MINISTRAL


Imię: Ministral
Płeć: Samica
Wiek: 5 lat, nieśmiertelna
Stanowisko: Morderczyni
Kły: 9/10
Cechy charakteru: Zależy od humoru. Jeśli ma dobry jest miła, uczciwa, dobra, a jeśli ma zły, jest bez litościwa, zła, zabójcza
Cechy fizyczne: Szybka
Znak szczególny: Bransoletka na łapie
Informacje dodatkowe: Brak
Waga: 50 kilogramów
Wzrost: 75 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Kiba, Darcia
Rasa: Wilk Europejski
Rasa magiczna: Wilk Czarnokrwisty
Żywioł: Mrok
Moce: Związane z żywiołem
Partner/ka: Podoba mi się Kiba, ale jest otwarta na innych basiorów 
Rodzice: Brak
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
Kraj pochodzenia: Kanada
Lubi: Gdy coś się dzieje
Nie lubi: Gdy jest nudno
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Gdy miałam 2 lata odeszłam od rodziny . Poznałam Kibe i Darcia i dołączyłam tu . 
Inne zdjęcia: Brak
WłaścicielMonAndKlau
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!