niedziela, 26 stycznia 2014

Od Bolt'a - C.D. opowiadania Carli ''Wojna na powitanie''

   Czułem, że w środku jest mi coraz cieplej, a mój pysk się robi się z lekka czerwony. 
 - Odpoczywaj dużo, może wydobrzejesz szybciej. - Powiedziałem. - Ta wojna nie może cię tak po prostu ominąć! 
 - Gdyby to było takie łatwe... - Zaczęła, ale jej przerwałem.
 - Ależ jest! - Zapewniałem. - Długo uczyłem się magii, może przyśpieszę proces regeneracji ran.
 - W jaki sposób?
 - Za pięć minut jestem. - Rzekłem w odpowiedzi i podszedłem do stołu z ziołami. Niestety, była bardzo mała ilość potrzebnych fiołków... Mikstury było dość mało, ale na tyle dużo, by dała jakiś efekt.
 - Co to? - Spytała Carla, otrzymując butelkę.
 - Specjalny eliksir przyśpieszający gojenie ran. Dodałem miodu, aby zabić głupi smak niektórych ziół. 
   Carla powoli zaczęła pić znajdujący się w butelce napój. 
 - Słodki. - Rzekła odkładając butelkę.
 - Wiem. - Odpowiedziałem. - Tak słodki jak ty.

< Carla? Jak na to zareagowałaś? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!