niedziela, 26 stycznia 2014

Od Kiby - Jak tu dołączyłem

Złapali mnie ludzie i włożyli mnie do wagony z wilczycą . 
-Hej jestem Kiba- próbowałem wycisnąć z siebie miły głos 
-Cześć jestem Ministral . - odpowiedziała Wadera , Za chwile włożyli czarnego wilka . 
-Co się gapisz ? - warknął czarny 
-Nie gapie się - odpowiedziałem 
-To czemu gapisz się na mnie ? Co - odpowiedział czarny 
- Bo tak jestem Kiba a ty ? - Spytałem 
-A co cię to obchodzi ? Co ? Darcia jestem .- powiedział Czarny 
-Hej a ja Ministral - powiedziała Ministral 
I tak zapoznałem się z Darcia i Ministral .
Jedzie pociąg, złe wagony,
Do więzienia wiozą mnie.
Świat ma tylko cztery strony,
A w tym świecie nie ma mnie.
Gdy swe oczy otworzyłem
Wielki żal ogarnął mnie.
Po policzkach łzy spłynęły,
Zrozumiałem wtedy, że...
Czarny chleb i czarna kawa,
Opętani samotnością,
Myślą swą szukają szczęścia,
Które zwie się wolnością...
Czarny czarny chleb i czarna kawa,
Opętani samotnością,
Myślą swą szukają szczęścia,
Które zwie się wolnością...
Młodsza siostra zapytała:
"Mamo, gdzie braciszek mój?"
Brat Twój w ciemnej celi siedzi!
Odsiaduje wyrok swój.
Czarny czarny chleb i czarna kawa,
Opętani samotnością,
Myślą swą szukają szczęścia,
Które zwie się wolnością... /x2
Wtem do celi klawisz wpada,
I zaczyna więźnia bić.
Młody więzień na twarz pada,
Serce mu przestaje bić.
Inny czarny chleb i czarna kawa,
Opętani samotnością,
Myślą swą szukają szczęścia,
Które zwie się wolnością... 
Czarny chleb i czarna kawa,
Opętani samotnością,
Myślą swą szukają szczęścia,
Które zwie się wolnością... 
Czarny czarny chleb i czarna kawa,
Opętani samotnością,
Myślą swą szukają szczęścia,
Które zwie się wolnością....
Zacząłem śpiewać z Darcia 
- Brawo wyjce . - Powiedziała Ministral 
Weszli ludzie ze smyczami . Darcio i ja wykorzystaliśmy chwile . 
Ja wskoczyłem na człowieka dając im drogę ucieczki . 
-Ministral uciekaj - krzyknął Darcia opędzając innych ludzi . 
Pobiegłem w ślad za Ministral znaleźliśmy ją w lesie . 
-Dobra rozdzielmy się . Ministral idziesz w prawo . Kiba w lewo ja prosto . - Powiedział Darcia 
-*a niech mówi sobie co chce *-warknąłem w myślach . 
Spotkałem wilka dużego wilka . 

<Patton>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!