niedziela, 26 stycznia 2014

Od Daenerys - C.D. opowiadania Kick'a ''Wilk Eteru''

Grad różnych pytań zasypał mnie w taki sposób, że nie ogarniałam niczego.
 - Po kolei. - Powiedziałam spokojnym głosem.
 - Po co mam się uczyć tego wszystkiego? 
 - Aby odbyć podróż do Strefy Eteru i wypełnić obowiązek ciążący na każdym wilku tej rasy.
 - Czy czas nauki trwa jakiś określony czas? 
 - Zależy. Zakończy się, kiedy uznam, że jesteś gotowy.
 - Czemu mamy się uczyć tych imion? 
 - Wielka Rada to wilki bardzo honorowe. Taki obowiązek i tyle. Możesz się ich tego zapytać, gdy tam będziesz, bo nawet ich doradcy nie wiedzą.
 - Czemu nikt mnie niczego nie uczył, ani nie oświecił o tym, kiedy byłem szczeniakiem? 
 - Jesteś jedynym wilkiem eteru w watasze. Gustaw wie jak cię wszystkiego nauczyć, bo był w strefie Eteru i poznał członków Wielkiej Rady, ale nasze prawo mówi, że tylko posłaniec może być trenerem swego ucznia, a osoby trzecie, w tym wypadku Gustaw, nie mogą w tym brać udziału.
 - O co chodzi z tym minowaniem?
 - Dostaniesz niezniszczalny miecz z eteru, wysadzany kryształami i diamentami. Staniesz się też  bratem wszystkich innych wilków mieszkających w Strefie Eteru. Można powiedzieć, że w oczach swych braci dopiero wtedy dorośniesz i staniesz się kimś.

<Kick? Jakieś pytania?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!