poniedziałek, 27 stycznia 2014

Od Daenerys - C.D. opowiadania Kick'a ''Wilk Eteru'

Przeczytałam jego myśli.
 - Kick, nie rozkojarz się! - Krzyknęłam. - Póki co postaraj się wysoko skakać, wtedy łatwiej ci będzie latać, a nad samym lataniem popracujemy po wojnie! - Dokończyłam zabijając jakiegoś wilka.
 - Ok! - Odpowiedział, również raniąc dotkliwie jednego z wilków. 
 - Zaraz wrócę! - Powiedziałam i w kilka sekund obleciałam całe pole walki, wraz ze swoim mieczem. Ucięłam głowy kilku wilkom, kilka z nich zostało przeze mnie zranionych.
 - Nieźle. - Rzekł Kick, kiedy wróciłam na swoje dawne miejsce.
 - Kiedyś będziesz latać prawie tak szybko. Jak się nauczysz.
 - Prawie?
 - Nie masz skrzydeł. Kiedy ma się skrzydła, lata się 0 10% szybciej.

< Kick? Dokończ, jeżeli masz ochotę. >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!