poniedziałek, 27 stycznia 2014

Od Zack'a - C.D. opowiadania Alestrii ''Uziemieni''

   Kiedy Aletria i Angeal wyruszyli w swoją stronę, rozejrzałem się uważnie i w końcu przykułem wzrok do jednego miejsca.
 - Olimpias? - Spytałem.
 - Tak? - Odpowiedziała wadera. 
 - Gdzie ostatnio widziałaś Daniel'a 
 - Mówił, że ma być niedaleko naszej jaskini.
 - A zatem sprawdzimy tereny w jej pobliżu. - Rzekłem i ruszyłem. - No chodź! - Dodałem, a Olimpias poszła za mną. Znaleźliśmy się wkrótce przed jaskinią.
 - I co? - Spytała wadera.
 - Teraz wznieś się w powietrze, wyżej niż najwyższe drzewo, które dostrzegasz. - Rzekłem, a Olimpias wykonała moją prośbę. Wzbiła się na jakieś 30 metrów i obróciła o 360 stopni, szukając wzrokiem naszej zguby. Nagle zatrzymała się. Po drugiej stronie lasu była Alestria. Robiła to samo, obracała się w powietrzu, wypatrując Daniel'a. Nagle usłyszałem czyiś krzyk.
 - Widzę go!

< Olimpias czy Alestria, która z was go zauważyła? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!