niedziela, 26 stycznia 2014

Od Patton'a - C.D. opowiadania Kiby ''Jak tu dołączyłem''

Biegałem sobie po Polu Walki w najlepszym nastroju, zabijając wilki i śpiewając jeden z moich ulubionych kawałków.
Czułem się świetnie, śpiewając o swojej prawdziwej pasji, czyli o bieganiu rzecz jasna. Nagle otrzymałem telepatyczną wiadomość od Gustawa.
 - ''Dołączyło trzech członków. Biały basior, dość masywny i wysoki, czarny o podobnej wielkości i wadze, a także brązowa wadera z bransoletką na łapie, dobrze zbudowana. Nie atakuj takich wilków'' - Usłyszałem w myślach jego głos. Nagle, widząc białego basiora, na początku zignorowałem go, chcąc dokończyć piosenkę. Dopiero kiedy skończyłem śpiewać podszedłem do niego. 
 - Jesteś Kiba? - Spytałem.
 - Skąd mnie znasz? - Zapytał wilk.
 - Beta Watahy Krwawego Wzgórza. - Rzekłem.
 - Rozumiem. - Odpowiedział. - Fajnie śpiewasz.
 - Dzięki. Może kiedyś sobie razem pośpiewamy.
Wydawał się miły, ale pozory mylą.
 - Chodź, nie stójmy jak dwa słupy. Wojna czeka. - Powiedziałem.

< Kiba? Dokończ, jeśli masz ochotę >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!