wtorek, 28 stycznia 2014

Od Soldier'a - C.D. opowiadania Riven ''Nie potrafię...''

   Spuściłem łeb. Jeśli Riven coś do mnie poczuła, byłoby mi jeszcze gorzej. Od chwili odejścia Eagle, mojej partnerki, nie wierzyłem w miłość i nie mam zamiaru tego zmieniać. Popatrzyłem w niebo. 
 - Szkoda, że cię tu nie ma... - Westchnąłem myśląc o Eagle.
 - Ależ jestem. - Odpowiedział głos z nieba.
 - Eagle? - Spytałem onieśmielony.
 - No a kto? - Odparła. - Nie będę zła, jeśli znajdziesz sobie kogoś innego. Dla mnie liczy się przede wszystkim twoje szczęście.
 - A ty, tam na górze, znalazłaś sobie kogoś?
 - Póki ty nie znajdziesz, ja też nie mogę.
 - To nie może być Riven...
 - Nie każę ci rzucać się na pierwszą, którą spotkasz. - Rzekła. - Lecz z mojego powodu nie możesz być wiecznie sam. 
Przemyślałem jej słowa. Miała rację... Pobiegłem w stronę, gdzie siedziała Riven w jej oczach były łzy.
 - Nic się nie stało. - Powiedziałem spokojnie. - A jeśli chcesz się przemienić, musisz znaleźć wilka demona i wypić jego krew.

< Riven? Dokończ w wolnej chwili. >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!