niedziela, 26 stycznia 2014

Nowy członek - KIBA


Imię: Kiba
Płeć: Samiec
Wiek: 5 lat, nieśmiertelny
Stanowisko: Wojownik
Kły: 9/10
Cechy charakteru: Bezlitosny, odważny, zły (chyba że ma bardzo dobry  dzień), złośliwy 
Cechy fizyczne: Silny
Znak szczególny: Złote oczy
Informacje dodatkowe: Brak
Waga: 75 kilogramów
Wzrost: 90 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Ministral, Darcia ( i również odwieczny wróg ) 
Rasa: Wilk Europejski
Rasa magiczna: Wilk Demon
Żywioł: Mrok
Moce: Związane z żywiołem a najlepiej umie z wilka wyciągać dobre myśli i zamieniać je na złe
Partner/ka: Podoba mi się Ministral, ale to nie znaczy że nie zakocham się w innej
Rodzice: Brak
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
Kraj pochodzenia: Mahatman
Lubi: Zło, cierpienie i ból
Nie lubi: Lata i dobra
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Uciekłem od mojej rodziny. Poznałem Ministral i Darcie i dołączyłem tu.
Inne zdjęcia: Brak
Właściciel: MonAndKlau
WITAMY W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!