wtorek, 28 stycznia 2014

Od Patton'a - C.D. opowiadania Kiby ''Jak tu dołączyłem''

Zacząłem zatem mu o wszystkim opowiadać.
 - Moja rodzina składa się z brata, George'a, który jest moim przeciwieństwem, żony, Makki, najukochańszej na świecie, gromadki dzieci - najstarsza jest Kiiyuko, Cheetah jest szybka i zdeterminowana, Zuko jest niesamowity i wielki duszą, Moon to wspaniały przyjaciel i dobry wojownik, Hidatsa, spokojna i dobra w walce, Birdy zna się na ptakach najlepiej z watahy i Daniel, który jest zły i wredny. 
 - To tak jak ja. - Przerwał Kiba, a ja zignorowałem jego zdanie.
 - Prócz tego mam też szwagierkę, Sycylię, która jest cudowną wilczycą, pełną charyzmy, dobrego humoru i chęci do walki. Ma też dwójkę dzieci - zawsze pomocną Selenę i Harry'ego. Betą jestem od pierwszego dnia istnienia tej watahy.
 - A co wiesz o Gustawie? - Spytał. - Ma jakieś słabe punkty?
 - Nie dzielę się takimi informacjami, koleżko. - Powiedziałem szczerząc lekko kły. 
 - A co mogę wiedzieć?
 - Gustaw jest zamknięty w sobie, bardzo tajemniczy, niezwykle zahartowany,  mądry i waleczny, zawsze zachowuje zimną krew, ale kiedy nerwy mu puszczą jest nie do opanowania.

< Kiba? Jak chcesz, to dokończ >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!