podstawowe informacje
Imię: Jej pierwotne imię brzmiało Nadzieja, ale później zmieniła je na Ezrille. Obecnie natomiast jest znana jako Sealiah (czyt. Saleja).
Pseudonim: Sea (czyt. Si)
Klan: Luminosum Iter
Przydomek: InexhaustibleSoul
Płeć: Samica
Wiek: 72 księżyce
Ranga: ★
Stanowisko: Szpieg
Typ: Wilk Gwiezdny
Rasa: Wilk Eteru
Głos: X [Florence Welch z Florence + The Machine]
***
opis wilka
Charakter: Sealiah od najmłodszych chwil jest bardzo waleczną i odważną samiczką, która rzadko zbacza z raz obranej ścieżki, co świadczy o jej dużej wytrwałości w dążeniu do wyznaczonego sobie celu. Ponadto natura obdarzyła ją doskonałym zmysłem orientacji w terenie i wyczuwania emocji innych, co w połączeniu z ogromną samodyscypliną często pomaga jej ujść bez najmniejszego uszczerbku z nawet najbardziej drażliwych sytuacji. Odznacza się również niespożytą żywiołowością, heroicznością i niezależnością, którą stara się okazywać na każdym korku. Jest to wilczyca raczej małomówna, która woli działać niż dyskutować godzinami nad jednym konkretnym planem, co oczywiście nie zawsze doprowadza ją do miejsca, w które chciała dotrzeć. Ona się jednak tym nie przejmuje i niestrudzenie, z dumnie podniesioną głową, próbuje po raz drugi. W stosunku do obcych zawsze zachowuje należytą podejrzliwość i nieufność, a zwraca się do nich obojętnym tonem. Kiedy zajdzie taka potrzeba, potrafi podać im kłamstwo w taki sposób, że nawet się nie zorientują. Przez większość watahy uznawana jest natomiast za troskliwą i wyrozumiałą optymistkę o doskonałym poczuciu humoru.
Sprawność: Sealiah od swoich pierwszych godzin odznacza się lekką budową ciała, co może bardzo łatwo zmylić przeciwnika, który zaryzykowałby walkę z nią, bowiem wadera ta jest bardzo silna i zwinna. Obie te cechy w połączeniu z doskonale wykształconą przez nią umiejętnością posługiwania się każdym rodzajem broni, a zwłaszcza tej magicznej, czynią z niej urodzoną wojowniczkę. Jest również mistrzynią zapasów i czołgania się, a w podchodach i niespodziewanych atakach nie ma sobie równych. Dość dobrze radzi sobie także z pływaniem i wykonywaniem licznych akrobacji. Wspinaczka i turlanie się również nie mają przed nią żadnych tajemnic. Problem dla Sei stanowią za to wysokie temperatury i skoki na odległość.
Aparycja: Sealiah odznacza się bardo szczupłą sylwetką i grubą, niemal krystaliczną sierścią znaczoną granatowymi pasmami, które na jej czole tworzą charakterystyczne kółko. Natura obdarzyła ją także diamentowo-niebieskimi, lekko skośnymi oczami. Łatwo można również zauważyć, iż jest zawsze otoczona przez lewitujące, błękitne płomyki, które tworzą wokół niej swego rodzaju barierę ochronną- ktokolwiek je dotknie, poczuje lodowate zimno.
Znaki szczególne: Właściwie jest ich kilka, a mianowicie: granatowe znaczenia na śnieżnobiałej sierści, takie same kółko na czole, diamentowo-niebieskie oczy i otaczające ją zawsze błękitne płomyki.
Lubi: Przygody, długie spacery, zimę i wszystko co z nią związane.
Nie lubi: Gorąca, natrętnych wilków, obłudy i niedotrzymywania obietnic.
Inne: Brak
Pochodzenie: Azja, Japonia
Historia: Przyszłam na świat w Kraju Kwitnącej Wiśni, czyli Japonii. Moja matka zmarła wraz z zaczerpnięciem przeze mnie pierwszego oddechu, zaś ojciec parę dni potem zwyczajnie od nas odszedł. Od tamtej pory musiałam wychowywać się sama, ponieważ rdzenna wataha mnie porzuciła. Po kilku tygodniach ciężkiej i wyczerpującej wędrówki, w czasie której zdarzało mi się przymierać głodem, dotarłam pod jaskinię Sheere, która mnie przygarnęła.Po paru miesiącach, właściwie przypadkiem, dowiedziałam się, że jest ona kuzynką mego ojca. Był to dla mnie ogromny szok, gdyż w ogóle go nie przypominała. Ale mniejsza z tym, ważne, ze była wtedy przy mnie. Po jakimś czasie zdecydowała się jednak odejść z Watahy Krwawego Wzgórza, a ja podążyłam za nią. Kiedy jednak dotarliśmy do Himalajów, moja opiekunka została niespodziewanie przeszyta kulą i zmarła na miejscu, a ja po raz drugi zostałam sama. Nie wiedząc za bardzo, dokąd mam dalej iść, postanowiłam wrócić do WKW i spędzić tam resztę swoich dni. Kiedy wreszcie doszłam na miejsce, spotkała mnie druga niespodzianka. Otóż okazało się, że Mortimer również tam jest. To jednak nie spowodowało zmiany mojej decyzji.
***
zdolności magiczne
Żywioł: Woda, Lód
Żywioł dodatkowy: -
Moce główne: Zamrażanie, strzelanie lodowymi odłamkami i kulami wodnymi pod wysokim ciśnieniem, lodowa i wodna tarcza, oddychanie pod wodą
Moce specjalne:
- Metamorfoza - potrafi zamienić się w dowolnie wybraną postać, ale musi ją sobie dokładnie wyobrazić.
- Panowanie nad myślami - polega na odczytywaniu, kontrolowaniu, przesyłaniu i blokowaniu ich.
- Poliglotyzm - umie posługiwać się wszystkimi językami świata (łącznie z wymarłymi i magicznymi).
***
relacje z innymi
Partner: Poszukuje basiora, który będzie potrafił zaakceptować jej charakter.
Rodzice: Ursa (nigdy nie należała do tej watahy, nie żyje) i Mortimer (członek WKW, nigdy się do niej nie przyznał)
Rodzina: Samsawell - brat; Saira - bratanica; Talestia, Aleksander, Wong Kar Wai i Thistle - dalsza rodzina
Potomstwo: Może kiedyś...
Najlepszy przyjaciel: Wciąż poszukuje...
Przyjaciele: Obecnie brak.
Wrogowie: Mortimer i wszystkie istoty go wspierające
Mistrz: Nie miała
Uczeń: | Dawny: Brak | Obecny: Brak |
Wybawca: Brak
Oprawca: Brak
***
statystyki
Miejsce zamieszkania: Szczyty Martwych Aniołów. Zamieszkuje największą lodową jaskinię dostępną na tym terenie. Jedyne światło, które do niej wpada ma kolor niebieski, co sprawia, iż całość też wydaje się taka. Poprzecinana jest licznymi zamarzniętymi, małymi wodospadami, tworzącymi wyśmienite zjeżdżalnie. Gdzieniegdzie spoczywają także kamienie i zaspy śnieżne. Jedynymi meblami tu umieszczonymi są: niewielki, rzeźbiony stół, jedna drewniana szafka, lampka z abażurem i wąskie, proste łóżko z narzuconą na nie skórą niedźwiedzia polarnego.
Data dołączenia: 4 maj 2014
Urodziny: 15 dzień zimy
Kamienie Mocy: 850.000
LVL: 10 [do lvl up zostało: 300]
EXP: | Ogólnie: 1000 | Wykorzystano: 1000 | Zostało: 0 |
Umiejętności: | Walka: 220 | Polowanie: 235 | Magia: 290 | Umysł: 265 |
Ekwipunek: Brak
Osiągnięcia: Brak
Stan: Bardzo dobry [100 HP]
Choroby/uczulenia: Aktualnie brak.
Zbroja: Brak
Broń: Brak
Towarzysz: Brak
Kontakt: | Howrse: WTSW | Doggi: SZOG |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw po sobie ślad!