sobota, 25 stycznia 2014

Nowy członek - GERALT Z RIVI


Imię: Geralt z Rivi
Płeć: Samiec
Wiek: 100 lat, nieśmiertelny
Stanowisko: ...
Kły: 8/10
Cechy charakteru: Stara się być neutralny przez co wygląda na bez-emocjonalnego
Cechy fizyczne: Zwinny jak kot, bardzo zręczny,silny, wysoko i daleko skacze, świetnie pływa, nie umie latać i nie chce
Znak szczególny: Blizny na całym ciele, szczególnie zauważalna jest ta na lewym oku
Informacje dodatkowe: Ma kocie oczy i czuły węch
Waga: 60 kilogramów
Wzrost: 90 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Brak
Rasa: Wilk europejski
Rasa magiczna: Wilk dumy
Żywioł: Wszystkie, dzięki Skale Żywiołów.
Moce: Wszystkie, dzięki Skale Żywiołów.
Partner/ka: Podoba mu się Ayoko
Rodzice: Brak
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
Kraj pochodzenia: Polska
Lubi: Zabijać potwory
Nie lubi: Siedzieć bezczynnie i nic nie robić
Pióra Feniksa: 40.000
Historia: Tuż po urodzeniu matka podrzuciła mnie do wiedźmińskiego Siedliszcza. Tam ćwiczyłem się na wiedźmina. Przeszedłem ciężką "Próbę Traw" i się przemieniłem. Zostałem łowcą potworów. Przeżyłem wiele przygód i postanowiłem poszukać watahy w której już zostanę na zawsze. Wataha Krwawego Wzgórza wydała mi się idealna.
Inne zdjęcia:
Gdy walczy
Zmęczony
Z rodzicami przed mutacją jako szczeniak
Po opuszczeniu wiedźmińskiego Siedliszcza
Ostatni raz kiedy widział rodziców
Nastolatek
Szczeniak
Człowiek
Człowiek
Człowiek
Człowiek
Człowiek
Człowiek
Z Triss
Właściciel: RainbowDragon1
WITAJ W WATASZE KRWAWEGO WZGÓRZA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!