sobota, 31 sierpnia 2013

Od Naxy i Angeliki - Poranna rozmowa

Naxa - Czerwony
Angelika - Jasny zielony

szłam szybko , ale z gracją . Nigdy nie wyprzedzając swojego własnego kroku . Nagle spotkałam gimnastykującą Angelikę .
- No siostra , obyś się nie wygięła .
*******************************
Ćwiczyłam sobie wieczorem . Potrzebowałam trochę większego ruchu do utrzymania figury .O 24:00 miałam spotka się z Harry'm przy wodospadzie czarnego rumaka . Ale nagle przyszła Naxa .I zaczęła rozmowę ...
- I nie wygnę się .- odpowiedziałam 
- Pierwszy raz widzę że ćwiczysz . 
- Ćwiczę codziennie .A jak myślisz , że taka figura wzięła się z lenistwa ?- wstałam i zaszpanowałam ze śmiechem . 
******************************
Fukłam i również się zaśmiałam . 
- Najwidoczniej . - mówiłam - A gdzie się wybierasz ?
- Na przechadzkę z Harrym 
******************************
- Ty tylko ten Harry - zaczęła sis .
- Dobrze idź ! Przeszkadzasz mi w ćwiczeniach . 
- Jak tam chcesz . 
Powiedziała , a ja nawet na nią nie spojrzałam . 
******************************
Powiedziałam mętnie i poszłam w swoją stronę ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!