piątek, 30 sierpnia 2013

Od Ginewry - CD historii Ferri'ego ''Ucieczka''

Westchnęłam. Pierwszy raz popatrzyłam na Zirę z litością.
- Mogłam się tego spodziewać. Zwykłe wilki nie powinny walczyć z Generałem Krwawym. W prawdzie ona jest omegą, ale to nasz generał powinien z nim walczyć. - Mówiłam. 
- No a czemu nie mogła wstać? - Ponaglił Ferri.
- Szarpali się ze sobą, prawda? - Spytałam.
- Tak.
- Generał Krwawy był sprytny. Z pewnością przed walką umoczył swoje zęby w paraliżującej truciźnie. Nie wiadomo co z nią będzie, jej stan jest niestabilny, lecz jej życie nie jest zagrożone. Po wojnie będę zdawać raport przed watahą, wtedy się dowiemy. - Tymi słowami zakończyłam rozmowę. Zira, podobnie jak wszystkie ranne wilki, dość szybko usnęła z powodu wycieńczenia. Ferri poszedł dalej walczyć u boku swego rodzeństwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!