Kazałem wszystkim wilkom zgromadzić się przed moją jaskinią. Dziś miałem ogłosić, kto weźmie udział w wojnie. Kiedy zgromadzili się wszyscy, przyleciał Operah. Wyczarował z chmur most do swego terenu. Wilki z wrogiej watahy nie miały skrzydeł, więc nie mogły polecieć do jego domu. Dlatego tam powiem wszystko. Kiedy wszystkie wilki znalazły się na terenie mojego przyjaciela, rozpocząłem apel.
- Witajcie. Dzisiaj ogłoszę wam kto weźmie udział w wojnie. Surowy zakaz walki dostają Alohia, Goti i Punk'si, ponieważ mają szczenięta, którymi ktoś musi się zająć. Oprócz tego zakaz dostają oczywiście wszystkie szczenięta. Wszyscy wojownicy, nauczyciele walki, oficerzy, atakujący, herosi, mordercy, omegi, delty, gammy, bety, obrońcy i trenerzy wojska biorą udział w walce. Wyjątki to wilki, które zostały wspomniane wcześniej. Architekci mają zostać w świątyniach i prosić bogów o pomoc. Wyrzutki mogą zostać, jeśli chcą. Tłumacze muszą być w pogotowiu, gdyby któryś z wilków mówił coś w innym języku. Posłowie czekają przy mojej jaskini. Powiem wam co macie robić. Pomocnicy i pomocniczki zostają i nie biorą udziału w wojnie. Opiekunowie, prócz Ginewry, którą zastąpi Afrodyta, zostają przy szczeniętach i ich matkach. Nauczyciele i nauczycielki biorą udział w wojnie. Szpiedzy podczas wojny udają się na tereny wrogiej watahy, skąd będą czerpać informacje. Patton walczy i Jenn też, więc nie macie dowódcy szpiegów. Dalej... Zielarze, madzy i szamani natychmiast leczą rannych, jeśli takowych nie ma, walczą, ale tylko samce, prócz Valixy i Hekate. Tropicielki, norowcy, atakujące i goniące zostają, a samce mogą iść na wojnę, lecz tylko Iran, Harp, Rapner, Voodoo, Sam i Will, no i Oscar oczywiście. Z samic mogą iść Angelika, Daniell, Clawdeen, Jessy Milka, Nina, Lea oraz Isleen. Cała rodzina alf bierze udział w wojnie, tak samo jak doradcy. To wszystko. Obyśmy wygrali! - Krzyknąłem. Część wilków była zawiedziona, inni skakali z radości. Niedługo rozpocznie się wojna...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Zostaw po sobie ślad!