piątek, 23 sierpnia 2013

Od Fury - CD historii Kiary ''Pora się rozruszać!''

Biegłem nagle gdy zobaczyłem ogromnego wilka . Bardzo podobnego do mnie i czarnego . Pobiegłem za nim .
Już po dwóch minutach zobaczyłem że skoczył na Kiarę . Podbiegłem i lekko chwyciłem go za ogon .Zamknął paszczę i skierował pysk ku mnie.
Tak wyglądał :

Miałem z nim uciechy . Nie umiał walczyć a zgrywał twardziela . 
- A gdzie forma do tego zgrabnego " ciała ?-zażartowałem złośliwie . 
- Nie denerwuj mnie . - w tej chwili zaczął mnie gryźć, ale mu się nie udało .
-Ach , chętne już bym cię zabił ,ale zaczyna mi się podobać to , jak próbujesz mnie złapać . Nawet szczeniak ma lepszy refleks . - powiedziałem jeszcze wredniej . 
- K**** !Kundlu weź daj się zabić . Jesteś żałosny . 
- Chyba ty ! - krzknąłem i zawiesiłem się na jego szyi . Znów mogłem się nacieszyć krwią ...
Po minucie podszedłem do Kiary . 
-Nic ci nie jest ?-zapytałem .

<Kiara ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!