sobota, 24 sierpnia 2013

Od Carli - Wojna cz.4 i CD historii Valixy ''Wojna cz.3''

Pokiwałam głową.
-Przynajmniej jest osłabiona. Damy radę.- powiedziałam. Odruchowo sięgnęłam po sztylety, ale ich tam nie było.- Dziwne...
-Co?
-Wiedziałam, że zabarłą mi broń, ale czemu nie użyła jej podczas waszej walki?- powiedziałam. Mama tez się zastanawiała.
-O Boże...- powiedziała nagle.
-Co się stało?- zapytałąm zaniepokojona jej przerażonym tonem. Odwróciła się do mnie, a w jej oczach było widać autentyczne przerażenie.
-Ona miała twoją broń. Faszerowała ją jakimiś truciznami. Dość potężnymi... w każdym razie, jak już będą gotowe może zabraknąć nam leków, żeby wyleczyć naszych.
-Czy da się jakoś odwrócić jej działanie na naszą kożyść?- zapytałam odwracając się w stronę jaskini.- Eee, mamo?- powiedziałam. Valixy odwróciła się i zoabczyłyśmy za sobą Ossę w stanie furii:

-Czyli teraz osłaniamy watahę. Obie. -powiedziłałam z uporem, bo mama najwyraźniej chciała zaprzeczyć.- Razem mamy ten sam cel, a w pojedynkę raczej nam się nie uda.- spojrzałam na nią z uporem.

<Valixy? Napiszesz dalszy ciąg?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!