wtorek, 3 lutego 2015

Ril - profil wilka


autor nieznany
Imię: Ril
Płeć: Samiec
Wiek: 6 lat
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Oficer
Głos: Bastille [Dan Smith]
Cechy charakteru: Doświadczony przez życie, bardzo odważny, waleczny, spostrzegawczy, niezależny, uparty, samodzielny, wytrwały, dobry strateg, czasami chłodny i wybuchowy, optymista, z poczuciem humoru, raczej wyrozumiały, troskliwy, honorowy, nieufny, pamiętliwy, bywa nieprzewidywalny i heroiczny
Cechy fizyczne: Bardzo silny, dobrze zbudowany, szybko biega, jest zwinny, świetnie się wspina, nie potrafi jednak zbyt szybko pływać i orientować się w zamkniętych pomieszczeniach 
Znak szczególny: Niebieskie, fosforyzujące znaczenia na śnieżnobiałej sierści układające się w różne, przelewające się wzory 
Słaby punkt: Blizny na uszach i pysku odniesione w jednej z ostatnich walk 
Boi się: Niehonorowej śmierci
Waga: 75 kilogramów
Wzrost: 90 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Na razie nikomu na tyle nie zaufał
Kraj pochodzenia: Hiszpania
Lubi: Śnieg, opadające liście i ich szum, spacery przed i po zachodzie Słońca, przygody 
Nie lubi: Natrętów, obgadywania, zdradzania cudzych tajemnic, niehonorowych walk 
***
Żywioł: Lód
Moce: [9/20]  Telepatia, stwarzanie lawin i zawiei śnieżnych, strzelanie lodowymi odłamkami, zamrażanie, odmrażanie, wznoszenie budowli i pomników lodowych, potrafi układać wzory w kształcie wspomnień z niebieskich łat na swoim ciele.
Partner/ka: Po odejściu z watahy Texsy długo nie mógł się pozbierać, ale teraz szuka drugiej miłości.
Rodzice: Brak
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Callie - siostra
***
Data dołączenia: 6 grudzień 2014
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 925.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 3
PD: | Ogólnie: 325 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 325
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Opowiadania
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
HistoriaPrzyszedłem na świat w jednej z watah Hiszpanii, gdzie spędziłem spokojnie prawie trzy kolejne lata swego żywota. Wyrosłem na silnego, dobrze zbudowanego wojownika, co pozwoliło mi na uczestniczenie w wojnie, która wybuchła, gdy miałem niecałe dwa i pół roku. W czasie jej trwania urodziła się moja siostra. Dowiedziałem się o tym będąc już na froncie, z którego nie mogłem powrócić, aby ją zobaczyć. Po pewnym czasie poseł przyniósł mi wiadomość o śmierci ojca na polu chwały i ucieczce z watahy matki wraz z Callie, gonionej przez czterech wrogów. Kiedy tylko wojna się skończyła, postanowiłem udać się na ich poszukiwanie, które zakończyłem w ogarniętej żałobą po śmierci mojej rodzicielki, Watasze Krwawego Wzgórza. Na całe szczęście moja siostra wciąż żyła, więc musiałem ją tylko przekonać do ich pokrewieństwa i zacieśnić stosunki między nami.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: WTSW |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!