niedziela, 15 lutego 2015

Jekyll - profil wilka

Imię: Jekyll [czyt. Dżekil]
Płeć: Samiec
Wiek: 6 lat
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Mag
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: To miły wilk, nie lubiący się pokazywać - raczej samotny. Nigdy nikomu nic nie zrobi. Lojalny, nie lubi walczyć, szczery. Zawsze pomocny. Mądry, i to jak. 
Nie znosi tchórzy. Delikatny, potrafi się zająć szczeniakami. Lecz w czasie snu jego ciało ogarnia Hyde i staje się mordercą, który nie panuje nad sobą. 
Cechy fizyczne: Jest szybki i zwinny, ale nie silny
Znak szczególny: Brązowa sierść
Słaby punkt: Klatka piersiowa
Boi się: Hyde'a
Waga: 50 kilogramów
Wzrost: 80 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Nie ma
Kraj pochodzenia: Ameryka Północna, USA
Lubi: Dobroć
Nie lubi: Zła
***
Żywioł: Magia
Moce: [8/20] Telepatia, kule mocy, zmiana w ducha, zmiana pory dnia, super węch, super szybkość, wzrost roślin, robienie dziur
Partner/ka: Szuka
Rodzice: Nie żyją
Potomstwo: Nie ma
Inna rodzina: Nie żyją
***
Data dołączenia: 15 luty 2015
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 400.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 2
PD: | Ogólnie: 200 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 200
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Opowiadania
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia:  Miałem normalne dzieciństwo. Zawsze lubiłem zagadki. W końcu próbowałem odgadnąć zagadkę psychiki i oddzielić dobro od zła, lecz eksperymenty doprowadziły do tego, że odnalazłem najciemniejsze strony umysłu i przez to powstał Hyde - wilk, demon, morderca i psychopata, który z biegiem czasu opanował mój umysł i przez to zabiłem wilka, co prowadziło do tego, że odszedłem z byłej watahy i dołączyłem tutaj. 
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: MonAndKlau |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!