sobota, 14 lutego 2015

Notte - profil wilczycy

autor nieznany
Imię: Notte (dla nielicznych Notka)
Płeć: Samica
Wiek: 2 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Morderczyni powietrzna
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: Wiecznie ukryta w mroku i tajemnicza Notte jest bardzo zmiennym wilkiem. Dla nieznajomych jest bardzo oschła i ogólnie robi wszystko, by rozmawiać jak najkrócej. Czasami udaje się ją poznać i odkryć jej drugą stronę. Dla przyjaciół jest dosyć miła. Umie okazać litość jednak dla prawdziwych wrogów jest bezwzględna.
Cechy fizyczne: Jest bardzo zwinna
Znak szczególny: W ciemności widać tylko jej nos i oczy
Słaby punkt: Lewa kość skrzydłowa
Boi się: Smoków światła
Waga: 30 kilogramów
Wzrost: 70 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Nie zdążyła jeszcze nikogo poznać
Kraj pochodzenia: Europa, Rosja
Lubi: Gdy jest ciemno, pozbywać się problemów (czasami są to wilki), śpiewać, latać, pływać
Nie lubi: Gdy jest jasno, słońca, problemów, ckliwych historyjek, kłótni
***
Żywioł: Mrok, muzyka i woda
Moce: [11/20] Telepatia, zaciemnienie jej otoczenia, Oślepienie na około miesiąc, Ogłuszenie na około miesiąc, Zabicie dźwiękiem, Zahipnotyzowanie śpiewem, sprawienie by coś stało się czarne na około 2 godziny, Nie potrzebuje tlenu by żyć, Pod wodą zmienianie wyglądu, Wywołanie tsunami, Zamienienie skrzydeł w płetwy
Partner/ka: Szuka
Rodzice: Nie żyją
Potomstwo: Nie ma
Inna rodzina: Nie żyją
***
Data dołączenia: 14 luty 2015
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 400.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 2
PD: | Ogólnie: 200 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 200
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Opowiadania
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Gdy przyszłam na świat Rosja była inna. Miło było mi tam żyć jednak gdy wybuchła wojna zaczęłam razem z rodziną uciekać. Podczas ucieczki z różnych powodów umierał kolejny członek rodziny, a ja dalej się trzymałam. W końcu zostałam tylko ja i moja siostra. Zmierzałyśmy już w stronę terenów Watahy Krwawego Wzgórza jednak ona padła po prostu z wycieńczenia. Była prawie załamana, jednak szłam dalej. W końcu dotarłam do celu i postanowiłam rozpocząć nowe życie.
Inne zdjęcia: Pod wodą
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Kaloszówka |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!