sobota, 14 lutego 2015

Od Jason'a - Jestem potworem

To włada ciągle mną,
niech wilki uciekną
Mam w sobie stwora tak,
wywoła go nawet ptak,
Co robić z sobą mam?

ref.
Nie chcę ranić was!
Odejdę póki czas!
To przyznać muszę,
inaczej się uduszę!

Nie chcę ranić bliskich,
wyżywam się na drzewach pobliskich,
czy posłuchać bestii mam?!
I powiedzieć wam bay,bay?!
Czy zrobicie ze mną coś?
Musi zrobić to ktoś!
Uratujcie mnie,
bo będę miał wasze czaszki na ścianie!

ref.
Nie chcę ranić was!
Odejdę póki czas!
To przyznać muszę,
inaczej się uduszę!

Co robić mam...?

9 komentarzy:

  1. I jak w skali 0/10?

    -wilczyca22

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre rymy mogłyby być nieco trafniejsze, lepsze i bardziej wpadające w ucho, aczkolwiek jest to twoja pierwsza piosenka, zatem drobne usterki są jak najbardziej dozwolone. Uważam, ze masz talent do pisania, ale tak jak każdy z nas, jeszcze długa droga, zanim osiągniesz pełną wprawę w rymowaniu itd.
      Oceniam to jak na mnie bardzo wysoko, bo 8.5/10

      Zmobilizowałaś mnie do napisania jakieś piosenki xd

      Usuń
  2. Wow!Dziękuję,to się dla mnie bardzo liczy!Może napiszę inną lepszą piosenkę którą dodasz do zespołu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenki do zespołu pisze zespół, którego skład jest już wybrany. Możesz napisać piosenkę, która zostanie oznaczona przy wilku, ale w Artystach Niezależnych.

      Usuń
  3. Aha.A można dołączyć do zespołu? -wilczyca22(sorry że wcześniej się nie podpisałam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wyjaśnię po aktualizacji.

      Usuń
    2. Ok,a jak widziałam Jason'a w Artystach Niezależnych to znaczy że jest on w zespole?

      Usuń
    3. Odsyłam do Artystów Niezależnych. Pierwsze zdanie w objaśnieniu. Na przyszłość proszę czytać ze zrozumieniem.

      Usuń
    4. Cytuję: ''Są to wilki, które nie należą do zespołu, ale mają status artysty - napisały piosenkę [ale dobrą ;)], udzielają się muzycznie [często organizują koncerty, dużo śpiewają itp] lub należały do starego składu zespołu.''
      Weźmy np. Trapt i Elvis'a Presley'a. Trapt to zespół, a Elvis to wokalista solowy, który nie posiada zespołu. Artysta Niezależny to dokładnie to samo, co Elivis.

      Usuń

Zostaw po sobie ślad!