piątek, 6 lutego 2015

Sunamy - profil wilczycy


autor nieznany
Imię: Sunamy [czyt. Sunami]
Płeć: Samica
Wiek: 2 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Atakująca
Głos: Katy Perry
Cechy charakteru: Wesoła, szlachetna, odważna, pewna siebie
Cechy fizyczne: Szybka, silna
Znak szczególny: Dwie brązowe kropki pod prawym okiem
Słaby punkt: Tylna, lewa łapa
Boi się: Wodospadów, ogólnie wody
Waga: 35 kilogramów
Wzrost: 65 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Nie ma
Kraj pochodzenia: Europa, Wyspy Brytyjskie, Anglia
Lubi: Ogień, muzykę, przyrodę, spokój, miłość
Nie lubi: Wodospadów, wody, wojny, hałasu
***
Żywioł: Ogień, Elektryczność, Natura, Tęcza
Moce: [8/20] Kule ognia, Ognista tarcza, Ogniste cieniste oczy, Elektryczny dotyk. Rozmowa z innymi zwierzętami. Ogłuszanie, Zniszczenie dowolnej rzeczy za pomocą śpiewu, telepatia 
Partner/ka: Brak
Rodzice: Poza watahą
Potomstwo: Nie ma
Inna rodzina: Brak
***
Data dołączenia: 6 luty 2015
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 600.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 3
PD: | Ogólnie: 300 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 300
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
HistoriaPewnego dnia, urodziłam się właśnie ja. Rodzice zaplanowali już mi przyszłość, ale kiedy okazało się że, boję się wody, a mymi żywiołami są ogień i elektryczność, rodzice przez kilka miesięcy próbowali zwalczyć ogień, ale niestety nie udało się. Ojciec bardzo się przejął i był zawiedziony, w końcu moje rodzeństwo było bardzo udane. Pewnego dnia, z przyjaciółką poszłyśmy do wodospadu. Bardzo się bałam, ale ukrywała to przed przyjaciółką. W końcu przyjaciółka postanowiła popływać, a ja pomimo strachu weszłam do wody. Ale niestety. Zdarzył się wypadek. Nie umiałam pływać i zaczęłam się topić. Przyjaciółka wyciągnęła mnie i pobiegła po rodziców i watahę. Ocknęłam się i od tej pory bardzo bałam się wody... Wszyscy się ze mnie śmiali, więc odeszłam stamtąd i dołączyłam tutaj, by rozpocząć nowy rozdział w moim życiu.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Xany |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!