środa, 4 lutego 2015

Primrose - profil wilczycy

Imię: Primrose [ang. Pierwiosnek, jej imię nie ma nic wspólnego z Igrzyskami Śmierci]
Płeć: Samica
Wiek: 6 lat
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Wyrzutek
Głos: Carly Rae Jepsen
Cechy charakteru: Uwierz mi na słowo, że bardziej przebojowej wadery jeszcze nie spotkałeś. Primrose patrzy na świat przez różowe okulary i nie potrafi ich ściągnąć, jej zachowania są beztroskie i głupie, zupełnie jakby była szczenięciem. Nie ma pojęcia czym jest rozwaga czy normalność. Czasem przeżywa smutek, ale następnego dnia już o nim zapomina. Jest bardzo odważna i stać ją na czyny pełne ryzyka, niektórym może się wydawać, że nie myśli. Czerpie z życia maksimum i chce je przeżywać z kimś podobnym do siebie - bo raźniej i weselej. To wariatka jak nic, to cały charakter Prim. Dość by ocenić.
Cechy fizyczne: Jedynym atutem Prim jest szybkość - zarówno na lądzie jak i w powietrzu. Poza tym - porażka. Nie jest wysportowana, ale kto by się tym przejmował? Ona na pewno nie. Potrafi pływać i nurkować, ale robi to dla przyjemności.
Znak szczególny: Zielona, stercząca grzywa, a także zielone poduszki łap, ogon i obwódki wokół oczu, szare łapy, klatka piersiowa, ogon, uszy i brzuch. W nocy jej skrzydła, ogon, poduszki łap, oczy i język świecą na zielono. 
Słaby punkt: Znaki pod oczami są ogólnie bardzo wrażliwe na dotyk, co dopiero na atak
Boi się: Że kiedyś spoważnieje. Ale to raczej szybko nie nastąpi.
Waga: 40 kilogramów
Wzrost: 68 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Wszyscy wariaci są samotni i nie mają przyjaciół. Może ona będzie wyjątkowym wariatem? Jest otwarta na nowe znajomości, niezależnie od charakteru drugiego wilka. Zaakceptuje każdego, kto ją zaakceptuje :3
Kraj pochodzenia: Europa, Portugalia
Lubi: Śmiech, żarty, wygłupy
Nie lubi: Smutku, bólu i nudy
ŻywiołMagia
Moce: [20/20]  Przemiana w wróżkę, widzenie w ciemności, lewitacja, przemiana w zoroarka [to pokemon], telepatia, niewidzialność, chowanie skrzydeł pod skórą, oddychanie pod wodą, w nocy niektóre części jej ciała zaczynają świecić na zielony z neonem, władanie zorzą polarną, wyczuwanie pozycji słońca, lodowy oddech, stan furii, za jednym dotknięciem łapy może sprawić, że w dotkniętym miejscu wyrośnie pierwiosnek, rozmawianie ze zwierzętami, manipulacja, sparaliżowanie przeciwnika, sprowadzanie piorunów, elektryczna kula, super szybkość
Partner/ka: Jest tyle rzeczy do odkrycia na tym wielkim, wspaniałym świecie, ale szczerze -  bardzo miło byłoby to odkrywać z drugą połówką...
Rodzice: Nie pamięta...
Potomstwo: Sama jest jak szczeniak! Ale może kiedyś?
Inna rodzina: Nie ma.
Data dołączenia: 16 sierpień 2014
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 1.400.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 4
PD: | Ogólnie: 700 | Wykorzystano: 700 | Zostało: 2
Umiejętności: | Walka: 175 | Instynkt: 175 | Umysł: 175 | Polowanie: 175 |
Opowiadania
Jaskinia: numer 30
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Krótko, zwięźle i na temat. Jestem Prim, mam kilka lat, szalone pomysły i pewną wyjątkową moc, za którą zostałam wygnana z mojej watahy. A była to Wataha Cichej Śmierci. Wszystkie wilki zamieniały się w nietoperze, podczas gdy ja miałam moc zamieniania się w... wróżkę. Alfa stwierdził, że taki wilk zrobi z watahy pośmiewisko, więc się mnie pozbył. Wędrowałam może ze trzy miesiące, kiedy natknęłam się na tą watahę. Zobaczyłam tutaj dużo różnych i ciekawych wilków i stwierdziłam, że nie będę się tu nudzić. I tak oto jestem. Dziękuję, dobranoc kochani!
Inne zdjęciaInne | Portret | Inne | Stan furii | Z przyjaciółką | Z przyjacielem W nocy | Optymistyczny nastrój Prim | Smutna? | Jako szczeniak, z przyjaciółką | Kolejny szalony pomysł Prim | Jako zoroark | Jako wróżka | Podczas przemiany w wróżkę
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: KJK | e-mail: KJKwilk@gmail.com | Chatland: KJKwolf | deviantArt: PattonTheWolf |

art by SkySilky on dA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!