niedziela, 8 lutego 2015

Od Laeti - C.D. opowiadania Arii "Szarość"

- Aria... - nie wiedziałam, co mam powiedzieć. Wpatrywałam się w waderę w ciszy. Sama nie wiedziałam, jakie mam mieć o niej zdanie. Po prostu przez to, że bywała irytująca, została skreślona z tego świata. Zupełnie jakby była jakimś niepotrzebnym śmieciem.
- Laeti, słyszałaś to wszystko? - zapytała, wtulając się do RainDrop'a. Nie miałam innego wyboru jak przytaknąć; wprawdzie jak mogłam tego nie słyszeć?
- Aha. - westchnęła smutno. Nie sądziłam, że jest w takim stanie. Nie znałam tego Kitomi'ego, drugiego partnera mojej szwagierki. Po prostu o niej zapomniałam, a powinnam ją pamiętać, przecież była niegdyś częścią mojej rodziny... Nie, ona wciąż należy do mojej rodziny.
- Aria, ja cię przepraszam. - szepnęłam, hamując łzy, które napływały mi do oczu. Straciła tyle samo co ja. Wszyscy się od niej odwrócili. 
- Ale za co? - zapytała zaskoczona. Podeszłam do niej i objęłam ją mocno, po tym jak RainDrop utorował mi do niej drogę.
- Za wszystko, za to, że cię olałam. Nie mogę nazwać tego inaczej. - powiedziałam szczerze. Nie mogłam w sobie tego dłużej dusić.

< Aria? Co na to powiesz? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!