środa, 18 lutego 2015

Jakby ktoś nie wiedział...

Witajcie moi drodzy, tutaj Szymon.
Mam do was dwie, myślę że dość istotne, sprawy.

Po pierwsze - od tej pory ja zajmuję się rezerwacjami, więc jeżeli ktoś chce zarezerwować imię, głos, bądź zdjęcie wilka, proszę się zgłaszać do mnie. Jeżeli chodzi o rezerwacje, które zgłosiliście KJK, również prosiłbym o wysłanie ich na moją pocztę, ze względu na to, że Julka ma zawaloną skrzynkę i tych rezerwacji raczej nie znajdzie.

Po drugie - postów nie ma i nie będzie. Powód? Ano aktualizacja i szkoła. Nie mamy jak pogodzić szkoły i aktualizacji, a jeżeli do tego ma dojść jeszcze wstawianie opek, to ja się poddaję. Uzbrójcie się zatem w cierpliwość, bo im szybciej to skończymy, tym szybciej zobaczycie jakie ciekawe opowiadania napisały inne osoby. Pytania o to, co aktualizujemy, ile to jeszcze potrwa i kiedy wstawimy opowiadania - tylko przedłużą ten proces.

To tyle z mojej strony ;)

9 komentarzy:

  1. Yhmm...masz rację.Trzeba być cierpliwym.Bo później,po aktualizacji,wataha będzie jeszcze piękniejsza:). -wilczyca22

    OdpowiedzUsuń
  2. A to drogie dzieci jest lizus pospolity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD
      Kim jesteś zacny człowieku?

      Usuń
    2. Nie należę do watahy, ale lubię czytać tego bloga. XP

      Usuń
  3. Nie,tylko mówię.A tak poza tym.Skoro lubisz czytać bloga,czemu nie dołączysz?!;* -wilczyca22

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo może jest nieśmiały na to ony pisać opka ,albo tego nie lubi.
    - Zacna MonAndKlau

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Można to sobie wytłumaczyć również na przykładzie książek - ktoś lubi CZYTAĆ książki, ale nie lubi ich pisać.

      Usuń
  5. Tak tylko powiedziałam.Wiem,wyglądało jakbym się podlizywała,ale to nieprawda.Niech patrzy na siebie.-,-
    -wilczyca22

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad!