poniedziałek, 16 lutego 2015

Peeta - profil wilka

Imię: Peeta [czyt. Pita]
Płeć: Samiec
Wiek: 6 lat
Hierarchia: Gamma
Stanowisko: Wyrzutek, ale coś kiedyś wybierze. Ten jego odwieczny problem z wybraniem stanowiska.
Głos: The Age of Information [David Hall Hodges]
Cechy charakteru: No cóż... Peeta należy do wilków pracowitych, niestety przez jego roztargnienie wiele rzeczy mu się nie udaje. Należy do wilków obowiązkowych i rzetelnych. Wilk jest bardzo skromną istotą - nie lubi się chwalić i w każdej sytuacji próbuje odwdzięczyć się dobrym słowem innemu wilkowi. Cechuje się niebywałą uprzejmością, nawet wobec wilków, które są dla niego niemiłe, można wręcz pomyśleć, że to wyrafinowany i dobrze wychowany basior. Jeśli chodzi o jego inteligencję, to znajdzie się kilka innych mądrzejszych wilków, ale nadrabia to świetną błyskotliwością. Towarzystwo innych wilków mu nie przeszkadza, ale nie mówi za dużo, to nie tak, jest małomówny, stara się być delikatny - nie chce obrazić niechcący wilka, bo często mu się zdarza to przez jego szczerość, ale jeśli kogoś pozna, staje się wielką gadułą. Słowem... Nic się nie zmienił.
Cechy fizyczne: Nie jest jakimś wielkim sportowcem, ale nadrabia tą dużo siłą, czego po nim nie widać i wspaniałym wzrokiem. Wie do czego służy miecz i łuk. Szybki jest na krótkie dystanse. 
Znak szczególny: Może piwne oczy przechodzące w bardzo łagodny odcień brązowego. Końcówka ogona jest biała - zasługa genów jego matki. Jak na wilka ma dosyć duże uszy. Ogółem jest cały czarny jak węgiel.
Boi się: Odzyskać swojego dawnego ja, ponownego zakochania się 
Waga: 50 kilogramów
Wzrost: 77 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Zna kilka wilków, które były mu bliskie, ale nie wie czy dalej tak jest...
Kraj pochodzenia: Ameryka Północna, Pensylwania, Pack Of Six Elements
Lubi: Poznawać nowe rzeczy, gwieździste noce
Nie lubi: Lenistwa
Żywioł: Woda, Lód
Moce: [8/27]  Telepatia. Przywołanie sługi samego Posejdona. Wodna fala. Zmiana w ciecz. Wodna kula. Zamrażający oddech. Potrafi zamrażać wzrokiem. Zimne ciało - przez to cały czas jej zimny w dotyku. 
Partner/ka: Niegdyś była nią Ami, teraz zwana Arią. Nie spodziewa się, żeby ponownie się w niej zakochał. Jak na razie chce się wstrzymać z wyborem.
Rodzice: Whitney i Etan [odeszli, nie żyją]
Potomstwo: Tundra i Ruby, dzieci ze starego związku z Arią. Miał dosyć sporo dzieci, lecz prawie wszystkie go opuściły. Nie jest mu śpieszno do zostania ojcem po raz kolejny.
Inna rodzina: Laeti - siostra, Karo - szwagier, Shi - siostrzenica
Data dołączenia: 24 sierpień 2014
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 8.050.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 14
PD: | Ogólnie: 1440 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 1440
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Jaskinia: numer 28
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Zanim tu dotarłem przeżyłem wiele. Niegdyś miałem rodzinę, lecz wkrótce ona się rozpadła z mojej winy, gdyż przestałem kochać moją partnerkę. Przeżyłem wojnę, podczas której odszedłem. Wiele działo się po za watahą, m.in. zostałem wskrzeszony. Postanowiłem tutaj powrócić.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Karoluna | email: yukimakirigaya@gmail.com |

art by Culpeo-Fox on dA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!