sobota, 14 lutego 2015

Od Diesel'a - Rozmowa

Wreszcie po długich przemyśleniach ustaliłem, że po tej całej aferze z Shi, należy się trochę odprężyć w nieco mniej mrocznym gronie. Postanowiłem porozmawiać zatem z kilkoma waderami, a konkretniej z tymi, dla których znaczę coś więcej. Wypadałoby je przynajmniej poznać... Ale zanim to miało nastąpić, zauważyłem moją siostrę. Siedziała nad klifem ze spuszczonym łbem, wiatr rozwiewał jej sierść.
 - Ej, Star, co jest? - Zapytałem, przysiadając się do niej.
 - Greyback... dziadek... - Szepnęła.
 - Ojciec wciąż szuka mordercy, nie martw się. - Powiedziałem.
 - Wiesz... byłam u niego kilka dni przed śmiercią z zapytaniem o miłość.
 - I co? Powiedział ci coś?
 - Tak. - Odpowiedziała, a jej oczy zaczęły obserwować wszystko dookoła.
 - Rozumiem, że nie chcesz o tym mówić...? - Rzekłem, bardziej stwierdzając fakt, aniżeli pytając. Ale Star odebrała to jako pytanie.
 - Chcę. - Rzekła.
 - A więc? - Zapytałem.
 - Dziadek podał mi dokładny opis wilka, który jest mi przeznaczony, i powiedział, że mam na niego cierpliwie czekać. Dodał też, że będzie on młodszy ode mnie i urodzi  się w tej watasze, ale nie wiadomo kiedy. Czekam na niego. - Powiedziała.
 - Rozumiem. - Westchnąłem.
 - Ty też nie masz łatwo... Nie?
 - Jakoś daję sobie radę. Oboje musimy dać radę. - Odparłem.
 - Mówisz tak, jakby miłość była końcem świata. A właśnie, słyszałam, że Claire wróciła, ale kiedy ją ostatnio widziałam, zachowywała się co najmniej nietypowo.
 - No tak. Claire od niedawna zmieniła imię na Shi. Myślę, że te dziwne zachowania i zupełnie inny charakter, zostały jej narzucone przez kogoś lub coś. Bo o ile znałem tamtą waderę, ona by się aż tak bardzo sama z siebie nie zmieniła.
 - A skąd wiesz?
 - Nie utrudniaj tego, Star. - Westchnąłem. Przymrużyłem oczy, wpatrując się w zachodzące słońce. Co będzie ze mną i Shi? Czy jej dawne ja powróci do głosu, czy może już na zawsze pozostanie taka, jaka jest obecnie?

1 komentarz:

  1. Aaa...O jakiego wilka chodzi,który urodził się w watasze i jest młodszy od Star?xd Czy toJ...n?!xd -wilczyca22

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad!