wtorek, 3 lutego 2015

Odyseusz - profil wilka

Imię: Odyseusz (dla przyjaciół i rodziny Odys)
Płeć: Samiec
Wiek: 7 lat
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Medyk
Głos: Dżem [Jacek Dewódzki]
Cechy charakteru: Bardzo odważny, waleczny, nieufny, podejrzliwy, pamiętliwy, dobry strateg, opiekuńczy, troskliwy, odpowiedzialny, uparty, wyrozumiały, optymista, z poczuciem humoru, doświadczony przez życie, uważny, honorowy, ambitny, wytrwały, raczej samotnik
Cechy fizyczne: Bardzo szybki, silny oraz zwinny, a przy tym skoczny, za to nienawidzi pływać, gdyż w wodzie czuje się bardzo niepewnie
Znak szczególny: Biały tatuaż w kształcie półksiężyca i gwiazdy na jednym z barków
Słaby punkt: Oczy [jest ślepy]
Boi się: Chyba tylko porażki w walce i ciężkiej, długotrwałej śmierci
Waga: 70 kilogramów
Wzrost: 85 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Na razie nie ma.
Kraj pochodzenia: Finlandia
Lubi: Spokój, ciszę i raz na jakiś czas samotność oraz szeroko pojętą harmonię
Nie lubi: Narzucania mu cudzej woli, nachalnych istot
***
Żywioł: Magia
Moce: [5/20]  Telepatia. Odkąd został niewidomy los dał mu w zamian klika niecodziennych mocy: słyszenie dźwięków nawet o najmniejszych częstotliwościach, co pozwala mu świetnie orientować się w przestrzeni, odczuwanie za pomocą zmysłów tego, czego nikt inny nie potrafi, rozmawianie z roślinami i wiatrem
Partner/ka: IceGleam
Rodzice: Sierota
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
***
Data dołączenia: 4 listopad 2014
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: 1.150.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 4
PD: | Ogólnie: 400 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 400
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Opowiadania
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Moje serce zaczęło bić w małej watasze w sercu jednej z fińskich tajg. Kiedy miałem klika mies. została ona napadnięta przez inną, dużo liczebniejszą. Większość wilków z mej rodziny została przez nią zabita, ale dla mnie udało się uciec. Po paru dniach napotkałem na swojej drodze młodego samca rysia, który z niewiadomych przyczyn mnie zaatakował. Rozpętała się zaciekła walka, w wyniku której on stracił część uszu i futra, a ja - wzrok. Oślepiony ruszyłem w dalszą drogę. Po paru latach tułaczki dotarłem tutaj. 
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: WTSW |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!