środa, 4 lutego 2015

Tina - profil wilczycy


autor nieznany
Imię: Tina
Płeć: Samica
Wiek: 5 lat
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Brak
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: Ufna, oddana, wierna, przyzwyczajona do bólu, romantyczna, zabawna, kocha muzykę, prawdomówna, piękna w środku i na zewnątrz, inteligentna, często nie uważna, nie zważa na przestrogi, sprytna, litościwa.
Cechy fizyczne: Jest zwinna, ale czasem jej skrzydła ją zawodzą. Jej łapy często nie pomagają - są duże i białe. Lecz jest zwinna i zwrotna, chodź ma te wady. Nikt nie jest idealny!
Znak szczególny: Jej oko jest zaznaczone niebieskim pasmem. Jej łapy tez są pokryte niebieskim kolorem. Ogólnie jest biała. Ale jej ogon też jest niebieski. Na jednej z jej dwóch tylnych łap ma niebieską gwiazdę.
Słaby punktJej słaby punkt to łapa z gwiazdą. Niektórym może się wydawać, że ta gwiazda może w czymś pomagać. Otóż tylko przeszkadza. Jej wuj wytatuował ją każdemu, kto należał do watahy. Jej łapa po wytatuowaniu gwiazdy strasznie się osłabiła. Do tego leczyła jej ją szamanka.
Boi się: Węży, najbardziej boa i żmij...
Waga: 35 kilogramów
Wzrost: 73 centymetry
Najlepsi przyjaciele: Szuka najlepszej przyjaciółki lub przyjaciela.
Kraj pochodzenia: Ameryka Północna, USA, stan Nowy York, miasto Nowy York
Lubi: Muzykę, lubi? Kocha! Czytać książki, ciszę (hałas jej nie służy), słuchać grzmotów, lekkie podmuchy wiatru, ciepły deszcz w romantycznych miejscach, śpiewać, grać na instrumentach.
Nie lubi: Plotek, głupiego zachowania (zwłaszcza u basiorów)
Żywioł: Miłość, Magia, Muzyka
Moce: [7/20]  Telepatia, potrafi połączyć dwa wilki w parę, umie utworzyć najróżniejsze eliksiry, potrafi grać na instrumentach.
Partner/ka: Podoba mi się Urlich, ale nie mam odwagi mu o tym powiedzieć
Rodzice: Nie mam rodziny... wspominam ich dzięki amuletowi.
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
Data dołączenia: 29 grudzień 2014
Krwawe Pioruny: 790.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 2
PD: | Ogólnie: 275 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 275
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Opowiadania
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Historia: Gdy byłam mała moi rodzice zmarli. Jako najmłodsza z miotu byłam chroniona poprzez najstarszych. Moi rodzice byli Alfami. Teraz o nich zapomniano. Gdy odeszli zaatakowano moją watahę. Mój wujek, Sam, przygarnął nas... Od teraz nie jest już moim wujem. Jest razem Wujem, którego nienawidzę. Bił moje siostry, a mnie zawsze gdzieś chowano. Po około 7 miesiącach uciekły, a mnie zostawiły. Wuj oddał mnie tu.
Inne zdjęcia: Jako szczeniak
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: monika.wisniewska |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!