piątek, 6 lutego 2015

Ginewra - profil wilczycy

ImięGinewra
Płeć: Samica
Wiek: 15 lat, nieśmiertelna
Hierarchia: Alfa
Stanowisko: Samica alfa, opiekunka szczeniąt
Głos: Evanescene
Cechy charakteru: To wadera miła i czuła, z pewnością najszczodrzejsza jaką przyszło ci tutaj spotkać. Jest hojna, miła, uczuciowa, nieco strachliwa i urocza. Zabawna, nieśmiała, choć bardzo ufna. Dobroduszna, prawdomówna, honorowa, lojalna, pokojowo nastawiona, uległa, inteligentna, mądra, delikatna, troskliwa, optymistka, ale wie czym jest ból u smutek. Typ samotniczki, która uwielbia młodszych od siebie. Tolerancyjna, nie zna słowa nienawiść. Jest w niej trochę jakiejś melancholii, bije od niej pozytywna, przyciągająca aura. Z całą pewnością nie jest to typowa wilczyca, tylko niezwykle czysta dusza o charakterze anioła. Zawsze wyciągnie pomocną łapę i uratuje nawet największego wroga, bardzo ceni sobie życie, bywa bojaźliwa. Nie jest pusta czy głupia, ale za to małomówna i może nawet trochę dziwaczna, ale wystarczy lepiej ją poznać, by dowiedzieć się, że to przez niepewność. Przecież nie pamięta jaka była przed swoim wypadkiem, więc zaczęła budować swoją osobę od nowa, w oparciu o straszne wydarzenia z jej dzieciństwa.
Cechy fizyczne: Ginewra nie stawia na siłę fizyczną, lecz na zdolności negocjacji. Nie załatwia spraw siłą, gdyż zwyczajnie jej nie ma, choć potrafi porządnie ugryźć. Jest też dosyć szybka i zwinna [przede wszystkim zwinna], średnio skoczna. Nie potrafi pływać i latać. Ogólnie rzecz biorąc nie lubi sportu i o wiele bardziej woli spokojne przechadzki po polanie.
Znak szczególny: Lekko niebieskawa sierść, zazwyczaj niebieskie oczy [czasem zielone, w zależności od jej widzi mi się]
Słaby punkt: Brzuch i podbrzusze
Boi się: Wojny, straty kogoś bliskiego, niebezpieczeństwa, śmierci i wielu błahostek
Waga: 33 kilogramy
Wzrost: 68 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: GustawPattonMakka
Kraj pochodzenia: Ameryka Północna, Kanada
Lubi: Szczenięta, ciepło, beztroskę, optymizm, spokój, ciszę, miłość, dobro
Nie lubi: Zła, potworów, wojen, walk, pesymizmu, wrednych wilków, hałasu
Żywioł: Ogień, Woda, Ziemia, Powietrze, Światło, Muzyka, Mrok, Miłość, Czas, Natura, Pogoda, Temperatura, Tęcza, Energia, Lód, Elektryczność i Magia.
Moce: [∞/∞] Możliwość zmiany koloru oczu. Strzelanie kulami z ognia, władza nad ogniem, podpalanie, stawanie w płomieniach, przyzywanie smoków, odporność na ogień, pływanie w lawie, podpalanie na odległość, pozostawianie za sobą ognistych śladów, tworzenie rozmaitych wzorów z ognia. Chodzenie po wodzie, brak oporu podczas pływania, natychmiastowe suszenie sierści, sterowanie wodą, wyczarowywanie źródła wody, wyczuwanie wody z odległości 150 kilometrów, filtrowanie wody, rozmowa z morskimi stworzeniami, sprowadzanie wody w postaci opadów, uspokajanie morza. Wywoływanie trzęsienia ziemi, tworzenie rozmaitych kotlin/ kanionów/ wyrw w ziemi, możliwość teleportacji do wnętrza ziemi, tworzenie jaskiń, tworzenie budowli ze skał i ziemi,  zamiana w kamień za pomocą wzroku, super węch, użyźnianie ziemi, chodzenie po pionowych powierzchniach, wyczuwanie wszelkich trzęsień ziemi czy innych zmian w skorupie ziemskiej. Latanie bez skrzydeł, super szybkość, zamiana w wiatr, tworzenie wiatru, lewitacja, bezszelestne poruszanie się, chodzenie po chmurach, kierowanie grawitacją, brak odczuwania oporu powietrza, atak kulą skoncentrowanego powietrza. Oślepianie światłem, zamiana w światło, prędkość światła, wyczarowywanie przedmiotów emitujących światło, gra świateł, emisja światła z własnego ciała, odporność na nagłe i mocne błyski, widzenie w ciemności, oświetlanie drogi, wyczarowywanie świetlistego deszczu. Zmiana tonacji głosu, ogłuszanie, usypianie za pomocą śpiewu, gra na instrumentach, wystukiwanie rytmu przy użyciu sił natury, zniszczenie dowolnej rzeczy za pomocą śpiewu, malowanie głosem, super słuch, słuch absolutny, ogłuszający krzyk. Zatruwanie mrokiem, mroczne macki, przyzywanie kruków, sprawianie, że czyjeś myśli stają się czarne, zamiana w mroczną mgłę, hipnoza, otaczanie wybranego obiektu mrokiem, mroczna aura, bezszelestne zabijanie, przyzywanie nocy. Uwodzenie, wyczuwanie miłości, manipulacja umysłem, manipulacja uczuciami, strzała amora, przewidywanie przyszłości miłosnej danego obiektu, po biciu serca umie odczytać czyjś nastrój, iluzje miłosne, miłosna aria, wyczarowywanie romantycznych miejsc. Przewidywanie przyszłości, widzenie przeszłości, podróż w czasie, zatrzymywanie czasu, manipulacja czasem, zakłócanie czasoprzestrzeni, zmiana wydarzeń z przeszłości innych, ingerowanie w przyszłość, zwalnianie i przyspieszanie tempa czasu. Rozmawianie ze zwierzętami, rozmawianie z roślinami, zamiana w zwierzę, zamiana w roślinę, manipulacja roślinami, manipulacja zwierzętami, zamienianie zwierząt w wojowników, zamienianie roślin w wojowników, leczenie roślin, leczeni zwierząt. Wytwarzanie deszczu, wytwarzanie gradu, wytwarzanie szronu, sterowanie pogodą, wytwarzanie chmur, sterowanie chmurami, sterowanie deszczem, wyczarowywanie wiatru, manipulowanie wiatrem, tworzenie tsunami. Regulowanie temperatury swojego ciała, regulowanie temperatury innych obiektów, odporność na chłód, odporność na ciepło, sterowanie temperaturą, zmiana temperatury wody, brak odczuwania temperatury wody, brak odczuwania temperatury powietrza, podgrzewanie, ochładzanie. Zmiana kolorów, zmiana kolorów innych obiektów, zmiana kolorów świata, przywoływanie tęczy, manipulacja tęczą, niewidzialność, kamuflaż, sprawianie, że powietrze stanie się widoczne, zmiana kolorów, odbieranie czemuś kolorów. Kula energii, super siła, super wzrok, super moc, skupianie całej swojej energii, tworzenie nowych mocy, wyczuwanie dużych skupisk energii, czerpanie energii z innych wilków, wyssanie energii, możliwość przekazania energii innemu obiektowi. Zamrażanie, super przyczepność, tworzenie posągów z lodu, przyzywanie śniegu, tworzenie wzorów z mrozu, kula lodu, atak sopli, manipulacja lodem, zamrażanie własnego ciała, przełamanie nawet najgrubszego lodu za pomocą woli. Tworzenie błyskawic, manipulacja burzą, strzelanie piorunami, przyzywanie burzy, elktro-akcja, porażenie prądem, kula elektryczności, wyładowanie elektryczne, tworzenie fal elektromagnetycznych, radioaktywność. Telepatia, wskrzeszanie zmarłych, teleportacja, telekineza, przenikanie, wyczarowywanie wszystkiego, co sobie wymarzy, czytanie w myślach, niewidzialność, tworzenie magicznych eliksirów, przejmowanie kontroli nad danym obiektem.
Partner/kaGustaw
Rodzice: Euforia i Bis [nie należeli do watahy]
PotomstwoDiesel i Star
Inna rodzina: Brak

autor nieznany
Data dołączenia: 11 marzec 2013
Upomnienia: 0/3
Krwawe Pioruny: ∞
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 235
PD: | Ogólnie: 11300 | Wykorzystano: 11300 | Zostało: 0
Umiejętności: | Walka: 2824 | Instynkt: 2824 | Umysł: 2824 | Polowanie: 2824 |
Jaskinia: numer 3
Ekwipunek: Amulet Władzy, Wilczy Nieśmiertelnik
Zbroja: Brak
Towarzysz: Brak
Historia: Mój tata, który nie był za dobrym wilkiem i lubił mnie katować i znęcać się nade mną, zabrał mnie i moje siostry [starszą i młodszą] nad rzekę. Porwał nas silny nurt i uderzyłyśmy o kamień. Najstarsza, Valixy, odeszła z watahy niedługo po wypadku, zaś młodsza, Galadiera, zmarła na miejscu. Ja utraciłam pamięć. Nie pamiętam nic, co wydarzyło się przed tym wypadkiem. Po śmierci mojej młodszej siostry i odejściu starszej, załamałam się. Postanowiłam opuścić rodzinne strony, które w zasadzie po utraceniu pamięci stały mi się obce. Rozpoczęłam tutaj nowe życie, dołączając pierwszego dnia istnienia tej watahy. Szybko znalazłam tutaj kogoś, o kim nie zapomnę, nawet jeśli znów przyjdzie mi uderzyć się w kamień i stracić wszystkie wspomnienia.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: Szymham | e-mail: szymson8888@gmail.com |

art WhiteSpiritWolf on dA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!