środa, 4 lutego 2015

Shade - profil wilczycy

Imię: Shade [czyt. Szejd, ang. Cień], zdrobniale Shi
Płeć: Samica
Wiek: 5 lat
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Brak
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: Taka spokojna i cicha - pomyśli wilk, kiedy spotka ją pierwszy raz. Owszem to prawda. Nie jest jednak przytulanką, która uwielbia spędzać czas w rodzinnym gronie. Shade to samica, która uwielbia walczyć. Silna wola i egoizm, prowadzą do tego, że zawsze musi mieć czego chce. Kiedy ma zły dzień znęca się nad słabszymi, aby poprawić sobie humor. Nienawidzi słodkich waderek, które przyprawiają ja o mdłości. Shi jest z reguły waderą o ciężkim charakterze. Miewa przejawy współczucia. W miłości stawia na zrozumienie partnera... W końcu musi od czasu do czasu zrobić sobie małą rozrywkę. Może sami ją poznacie? c:
Cechy fizyczne: Specjalizuje się w zabijaniu, więc domyśl się jakie może mieć umiejętności... Dobra... Można o niej powiedzieć, że jest szybka i zwinna. Niepostrzeżenie może zabić wilka, dzięki silnemu uściskowi - cechuje ją duża siła. Nie jest jakaś szczególnie wytrzymała, ale świetnie walczy, co nieraz uratowało jej życie. Wada? Może to, że nie umie latać.
Znak szczególny: Kilka ogonów i niebieskie oczy
Słaby punkt: Ogon - sama nie wie, który xd
Boi się: Utraty bliskich osób i powodzi
Waga: 45 kilogramów
Wzrost: 75 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Brak
Rasa: Mieszaniec
Kraj pochodzenia: Azja, Korea
Lubi: Dostawać czego chce, samotność, cierpienie, basiorów
Nie lubi: Gdy coś nie idzie po jej myśli
***
Żywioł: Mrok
Moce: [7/20] Otchłań. Portal do świata zmarłych. Demoniczne myśli. Kontrolowanie ciała innych wilków. Wieczny mrok. Telepatia. Niewidzialność.
Partner/ka: Na oku ma młodego alfę - Diesela :3 :3 :3 xd
Rodzice: Zabici przez jej mrok 
Potomstwo: Brak
Inna rodzina: Brak
***
Data dołączenia: 7 grudzień 2014
Pióra Feniksa: 590.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 1
PD: | Ogólnie: 175 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 175
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Opowiadania
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Historia: Urodziłam się w Korei, gdzie odkryłam moje zamiłowanie do zabijania. Kochałam to uczucie. Z przyjemnością patrzyłam na śmierć rodziców, kiedy testowałam na nich swój mrok. Wkrótce zostałam wygnana z watahy i dotarłam tutaj. Może tu nie będę siać zniszczenia? Może...
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: SzaraPolskaMyszka |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!