piątek, 6 lutego 2015

Eeia - profil wilczycy

Imię: Eeia [czyt. Eia]
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Kucharka
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: Miła, sprytna, uczuciowa, wrażliwa
Cechy fizyczne: Silna, zwinna, gibka, szybka, nie umie się wspinać, doskonale pływa
Znak szczególny: Nie wyróżnia się niczym specjalnym
Słaby punkt: Opuszki łap - są bardzo wrażliwe
Boi się: Odrzucenia, że nigdy nie zazna miłości
Waga: 30 kilogramów
Wzrost: 69 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Aria, Ginewra
Kraj pochodzenia: Ameryka Północna, USA
Lubi: Kwiaty, śnieg, basiorów
Nie lubi: Złej pogody, deszczu, kiedy ktoś nie może się od niej ''odkleić''
***
Żywioł: Woda, pogoda
Moce: [10/20] Wywołanie burzy śnieżnej, wywołanie deszczu, może zmienić pogodę, przepowiada pogodę, zimowy dotyk - sprawia że rzecz wygląda jak w zimie, oddychanie pod wodą, zamrażanie jezior, może sprawić że jakiemuś wilkowi na ograniczony czas wyrosną skrzydła, latanie, telepatia
Partner/ka: Ma na oku takiego basiora :*
Rodzice: Brak
Potomstwo: Zależy od partnera
Inna rodzina: Brak
***
Data dołączenia: 27 styczeń 2015
Krwawe Pioruny: 390.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 1
PD: | Ogólnie: 175 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 175
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Historia: Wybrałam się na samotną wyprawę w głąb lasu, gdzie zemdlałam. Kiedy się obudziłam, wylądowałam w jaskini Ginewry. Zaprzyjaźniłyśmy się, a jej partner pozwolił mi tu zostać. 
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: sonia |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!