piątek, 6 lutego 2015

Audrey - profil wilczycy


autor nieznany
Imię: Audrey
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Szpieg lądowy
Głos: Brak
***
Cechy charakteru: Miła, odważna, czasami tajemnicza i wredna, rozsądna, pamiętliwa, dla szczeniąt delikatna, lecz są wyjątki, sprytna, raczej rodzaj samotnika
Cechy fizyczne:  Szybka, potrafi się wspinać po pionowych powierzchniach, nie umie pływać
Znak szczególny: Wygląda jak lis
Słaby punkt: Barki
Boi się: Śmierci
Waga: 30 kilogramów
Wzrost: 60 centymetrów
Najlepsi przyjaciele: Amigo
Rasa: Mieszaniec
Kraj pochodzenia: Ameryka Północna, USA
Lubi: Spokój
Nie lubi: Zła
***
Żywioł: Natura
Moce: [5/20] Telepatia, zatrute kły, wzrost roślin, rozmawianie ze zwierzętami, pozyskiwanie mięsa z roślin 
Partner/ka: Amigo
Rodzice: Nie ma
Potomstwo: Nie ma
Inna rodzina: Nie ma
***
Data dołączenia: 6 styczeń 2015
Pióra Feniksa: 440.000
Wykonane Questy: Brak
Poziom: 2
PD: | Ogólnie: 200 | Wykorzystano: 0 | Zostało: 200
Umiejętności: | Walka: 0 | Instynkt: 0 | Umysł: 0 | Polowanie: 0 |
Opowiadania
Jaskinia: Brak
Ekwipunek: Brak
Historia: Nie pamiętam dzieciństwa - pamiętam tylko ból i fakt, że nie miałam mocy. Potem byłam sama. Nie wierzyłam w miłość. Żeby przetrwać kradłam drób, aż spotkałam innego lisa - Amigo. Życie nabrało wtedy kształtów, zostałam z nim parą. 
Pewnej nocy odkryłam moc. Potem dotarłam tutaj.
Kontakt z właścicielem wilka: | Howrse: MonAndKlau |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!